Nu forstår vi bedre...... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Janni.

Silas har de sidste 3 uger sovet virkelig af h til..!! Han har været snottet og feberramt. Feberen er borte men snotten er her stadig 

Her til aften ser jeg så 2 små fortænder som er brudt igennem, 1 foroven og 1 forneden, og sørme om der ikke er en fortand mere på vej.  

Vildt, altså 3 tænder som er i fuld sving. Så tror jeg pokker han vågner så ofte om natten og er ulykkelig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Åhhh, lille mand altså  Håber for jer alle at bisserne snart er ude  

Anmeld

1. december 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Åhhh, lille mand altså  Håber for jer alle at bisserne snart er ude  

Ja tak, det håber vi også. Altså man føler sig lidt træt når han ellers har sovet igennem siden han var 2 mdr gammel. 

Jeg mangler min nattesøvn 

Anmeld

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Ja tak, det håber vi også. Altså man føler sig lidt træt når han ellers har sovet igennem siden han var 2 mdr gammel. 

Jeg mangler min nattesøvn 

Haha, jep.. Det kan være hårdt - det tror jeg på  Lider af søvnproblemer lige nu og lille pigen er ikke engang født endnu!

Anmeld

1. december 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Haha, jep.. Det kan være hårdt - det tror jeg på  Lider af søvnproblemer lige nu og lille pigen er ikke engang født endnu!

Det gjorde jeg også da jeg var gravid. Det er så surt. Man føler virkelig at man render rundt i sin egen klokke.. 

Anmeld

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Det gjorde jeg også da jeg var gravid. Det er så surt. Man føler virkelig at man render rundt i sin egen klokke.. 

Jep..  Havde det dog bare været fordi hun var her nu, så var det godkendt at jeg ingen søvn fik.. Meeeeen jeg vil altså godt lige have lov  at sove et par nætter igennem endnu, men næ nej! Det må jeg ikke

Anmeld

1. december 2011

B&J

såå forstår jeg også hvorfor han har haft det sådan det lyder som vores lille mand når han får tænder de er rigtigt onde mod ham.. håber snart de kommer rigtigt igennem og han får det godt igen søde

Anmeld

1. december 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Jep..  Havde det dog bare været fordi hun var her nu, så var det godkendt at jeg ingen søvn fik.. Meeeeen jeg vil altså godt lige have lov  at sove et par nætter igennem endnu, men næ nej! Det må jeg ikke

Den sidste tid sov jeg heller ikke ret meget. Jeg tror helt klart at det har noget at gøre med at kroppen gør klar til at den lille kommer ud

Anmeld

1. december 2011

Janni.

B&J skriver:

såå forstår jeg også hvorfor han har haft det sådan det lyder som vores lille mand når han får tænder de er rigtigt onde mod ham.. håber snart de kommer rigtigt igennem og han får det godt igen søde

Tak søde.

Men sjovt nok så er det kun om natten han er en smule pylleret. Han sover fint med hans lure om dagen. Ingen problemer der. Og han er generelt heller ikke mere pylleret om dagen. 

Så synes han klarer det flot. 

Anmeld

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Den sidste tid sov jeg heller ikke ret meget. Jeg tror helt klart at det har noget at gøre med at kroppen gør klar til at den lille kommer ud

Hehe, sikkert nok  Men man må da sige at jeg er vant til ingen søvn, så hun kan bare komme, ja hun kan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.