Julekalender.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

skønneunger

SussieThyssen skriver:

Øhh det er da meget normalt med julekalender kl 19..sådan har det været i mange år

nemlig det er da en del år siden det var kl 18

jeg syntes kl 19.30 og 20.00 er gode tidspunkter vi er færdige med opvask osv og har alle tid til at sidde ned og se den.

ja mine børn kommer normalt i seng kl 20.00 men i december er det så kl 20.30 i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

SussieThyssen

skønneunger skriver:

jeg syntes kl 19.30 og 20.00 er gode tidspunkter vi er færdige med opvask osv og har alle tid til at sidde ned og se den.

ja mine børn kommer normalt i seng kl 20.00 men i december er det så kl 20.30 i stedet

Netop.

Jeg kan huske dengang det var kl 18..jamen, hvordan skulle man så have tid til at lave mad og spise??

Så det var da herligt, at det blev rykket til kl 19.
Selvfølgelig kan kl 20 blive noget for sent for de mindste, men så må de jo vente med at se julekalnder på den tid, til de bliver større

Anmeld

1. december 2011

skønneunger

SussieThyssen skriver:

Netop.

Jeg kan huske dengang det var kl 18..jamen, hvordan skulle man så have tid til at lave mad og spise??

Selvfølgelig kan kl 20 blive noget for sent for de mindste, men så må de jo vente med at se julekalnder på den tid, til de bliver større

ja eller se genudsendelsen hvis kl 20 er for sent. de små er nok ligeglade om det er en genudsendelse.

Anmeld

1. december 2011

Diana...

SussieThyssen skriver:

Øhh det er da meget normalt med julekalender kl 19..sådan har det været i mange år

men nu det kl 19.30 og der plejer altså også være en omk kl 18. Men det er der så også i år vidste bare ikke hvad den hed 

Anmeld

1. december 2011

Diana...

skønneunger skriver:

Men det er jo ikke gode tidspunkter når der er rigtig mange børn der kommer i seng kl 19. Men der kommer også en kl 18.30 så det jo fint!

Anmeld

1. december 2011

Maise

SussieThyssen skriver:

Netop.

da jeg var barn spiste vi mad og så julekalender samtidig, såååååå hyggeligt.

Anmeld

1. december 2011

Diana...

Maise skriver:

da jeg var barn spiste vi mad og så julekalender samtidig, såååååå hyggeligt.

nemlig 

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

skønneunger skriver:

ja eller se genudsendelsen hvis kl 20 er for sent. de små er nok ligeglade om det er en genudsendelse.

Ja

Anmeld

1. december 2011

skønneunger

Diana... skriver:

Men det er jo ikke gode tidspunkter når der er rigtig mange børn der kommer i seng kl 19. Men der kommer også en kl 18.30 så det jo fint!

nej men sendes den kl 17.30 er der nogle der slet ikke kommet hjem endnu, sendes den kl 18 er der nogle der spiser, laver mad osv. sendes den kl 19 er det sikkert også galt.

der vil altid være nogle det ikke passer

Anmeld

1. december 2011

Diana...

skønneunger skriver:

nej men sendes den kl 17.30 er der nogle der slet ikke kommet hjem endnu, sendes den kl 18 er der nogle der spiser, laver mad osv. sendes den kl 19 er det sikkert også galt.

der vil altid være nogle det ikke passer

Sikkert men derfor har jeg vel stadig lov til at spørge om der nogen der vidste hvad for julekalender der køre og hvad tid 

Men dejlig for jer der har unger der kan se den! Så ser vi bare noget andet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.