Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.
Nu sidder jeg lige og kikker rundt hvad der komme af julekalendere. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der bliver sendt før kl 19 så der da godt nok mange børn der ikke kan se julekalendere i år
Glædelig jul alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes også det er sent hvis man tænker på små børn
bliver der ikke sendt på ramasjangmener jeg da der gjorde sidste år, altså til de små
syns det er meget sent de sender nissebanden på grønland... kl 19,30 det er for sent i min verden til små børn. og mine er 4 og 6 år.
Her må vi simpelhen se genudsendelserne
Diana... skriver: Hej alle sammen. Nu sidder jeg lige og kikker rundt hvad der komme af julekalendere. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der bliver sendt før kl 19 så der da godt nok mange børn der ikke kan se julekalendere i år Glædelig jul alle sammen
I kan skrive jeres utilfredshed her. det har jeg gjort.
i kan se den på nettet allerede nu på drs hjemmeside og ellers bliver den genudsendt 3 gange på ramasjang dagen efter, syntes nu DR er rimelig large og giver alle muligheden for at se den
Øhh det er da meget normalt med julekalender kl 19..sådan har det været i mange år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128