8 mdr og vil gerne slutte med at give flaske om natten!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Rødhætte

Ja så er William på vej mod de 9 mdr og han får stadig 1-2 flasker om natten. Min SP mener det er på tide han klar sig uden - OG JEG ER ENIG! Men desværre er min SP ikke til meget hjælp. Så piger har I nogle erfaringer I kan dele ud af? Jeg tilbyder vand, men det er ham kun tilfreds med for en kort tid. Han spiser godt om dage, så han burde kunne klare sig, men alligevel kan jeg nogle gange høre hans mave rumle.. Han får både en stor potion aftensmad kl 18 og lidt grød inden senge tid kl 20..

Kunne det være en ide at tynde mælken ud eller? Håber virkelig I vil hjælpe med nogle svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min sp siger også at jeg bare skal give vand til min snart 14 måneder gamle søn. Men han bliver stik tosset når jeg tilbyder ham det. Så han står op kl 4 eller 5 for at få en flaske.

Men jeg har en veninde der giver en flaske vælling inden hendes søn skal sove og det holder ham mæt hele natten ( det hjalp ikke her ) det var måske en ide ?

Anmeld

1. december 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Rødhætte skriver:

Ja så er William på vej mod de 9 mdr og han får stadig 1-2 flasker om natten. Min SP mener det er på tide han klar sig uden - OG JEG ER ENIG! Men desværre er min SP ikke til meget hjælp. Så piger har I nogle erfaringer I kan dele ud af? Jeg tilbyder vand, men det er ham kun tilfreds med for en kort tid. Han spiser godt om dage, så han burde kunne klare sig, men alligevel kan jeg nogle gange høre hans mave rumle.. Han får både en stor potion aftensmad kl 18 og lidt grød inden senge tid kl 20..

Kunne det være en ide at tynde mælken ud eller? Håber virkelig I vil hjælpe med nogle svar..

prøv at give ham mindre af gangen. og evt give sutten noget mere.

min søn på 8 mdr er lige stoppet med flaske om natten. og ham valgte jeg simpelthen at give sutten. det var rigtig træls i en lille uge. men så fandt han sig i det.

i dit tilfælde ville jeg nok vælge at give han måske kun halvdelen af flasken når han får 1-2 gange. og så holde på at det er det han får.

Anmeld

1. december 2011

AnneBJ

Jeg følger lgie med.... ( hvad sker der for at Felix er begyndt at vågne mellem 2 og 4 og skulle have flaske... det var IKKE en del af planen... )

Anmeld

1. december 2011

Kvist

Rødhætte skriver:

Min søn på 1 får en flaske vælling omkring 18.30-19.00 og så sover han til 7.00 næste morgen..

Så jeg vil også foreslå du prøver med vællingen..

Anmeld

1. december 2011

Maja_4000

Vi forsøgte at vænne Caroline fra flasken da hun var 8 - 9 måneder , men det gik slet slet ikke .. Nogle nætter fik hun 3 flasker  Hun tømte dem ikke , så vi gik udfra det bare var trygheden hun ville have .. Hun fik så "lov" at blive ved med flasken , nu er hun 11 måneder og har ikke fået flaske i 2 uger .. Hun vågner simpelthen ikke mere Så her lod vi hende selv vælge

Anmeld

1. december 2011

Rødhætte

Aisha skriver:

Min sp siger også at jeg bare skal give vand til min snart 14 måneder gamle søn. Men han bliver stik tosset når jeg tilbyder ham det. Så han står op kl 4 eller 5 for at få en flaske.

Men jeg har en veninde der giver en flaske vælling inden hendes søn skal sove og det holder ham mæt hele natten ( det hjalp ikke her ) det var måske en ide ?

Han får allerede vælling, men synes ikke det har en bedre virkning desværre. Han havde en lang periode hvor han fik en flaske kl 22 og holdte sig til kl 6, men det er åbenbart ikke nok længere.. Ja de små guldklumper er noget for sig selv

Anmeld

1. december 2011

Rødhætte

hannetheis skriver:

prøv at give ham mindre af gangen. og evt give sutten noget mere.

min søn på 8 mdr er lige stoppet med flaske om natten. og ham valgte jeg simpelthen at give sutten. det var rigtig træls i en lille uge. men så fandt han sig i det.

i dit tilfælde ville jeg nok vælge at give han måske kun halvdelen af flasken når han får 1-2 gange. og så holde på at det er det han får.

Jeg giver allerede sutten mange gange, men der går max 1/2 time så begynder han igen med mindre jeg giver flasken. Tror jeg vil prøve at skære ned i mængden..

Anmeld

1. december 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Jeg følger lgie med.... ( hvad sker der for at Felix er begyndt at vågne mellem 2 og 4 og skulle have flaske... det var IKKE en del af planen... )

Du er velkommen

Anmeld

1. december 2011

Rødhætte

Kvist skriver:

Min søn på 1 får en flaske vælling omkring 18.30-19.00 og så sover han til 7.00 næste morgen..

Så jeg vil også foreslå du prøver med vællingen..

Det har desværre ikke den store virknig her.. Men der er mange der har glæde af vælling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.