Fra "lille" mig til alle jer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Årrrh.. Bliv du kun ved med det søde Muhmi!!!!

Ja det er rigtig hårdt.. ØV... Men jeg ved de er med os alligevel... I hjertet. Og ja, jeg er meget på kirkegården på mærkedage.. Jeg vil ikke være foruden dem i mit liv, på den ene elelr anden måde.
De skal "føle" at de virkelig var/er elsket..

hæhæ.. Det havde jeg sku aldrig tænkt på at gøre. Den må jeg bruge i år altså.. og resten af mit liv. hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Anmeld

1. december 2011

Muttitil1+1

Glædelig jul skønne Muhmi!!!

Herhjemme er nisserne også i fuld gang med at lave ballade - jeg har ikke tænkt mig at tage skylden for noget som helst i hvert fald

Elsker, elsker, ELSKER også jul! Det er den bedste tid på hele året! Masser af julehygge - kan ikke få nok

Endelig har jeg fået Steffen lidt med på bølgen - han er normalt the Grinch himself, men i år foreslår han at vi tager på julemarkeder osv.! Er SÅ overrasket, og er sikker på at det bliver den bedste jul nogensinde!

Har brugt en formue på julepynt til vores rækkehus - har jo ikke pyntet op her før, så der skulle jo investeres i en masse nyt Så SU'en fik hurtigt ben at gå på

Nu glæder jeg mig bare til at købe en masse gaver, se julekalender, bage, lave konfekt, klippe julehjerter, tage på julemarkeder og forkæle dem jeg kender - det bliver fantastisk!

Masser af juleknus og kram til jer alle!

Anmeld

1. december 2011

.....

Glædelig jul herfra også!

Anmeld

2. december 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Glædelig jul skønne Muhmi!!!

Herhjemme er nisserne også i fuld gang med at lave ballade - jeg har ikke tænkt mig at tage skylden for noget som helst i hvert fald

Elsker, elsker, ELSKER også jul! Det er den bedste tid på hele året! Masser af julehygge - kan ikke få nok

Endelig har jeg fået Steffen lidt med på bølgen - han er normalt the Grinch himself, men i år foreslår han at vi tager på julemarkeder osv.! Er SÅ overrasket, og er sikker på at det bliver den bedste jul nogensinde!

Har brugt en formue på julepynt til vores rækkehus - har jo ikke pyntet op her før, så der skulle jo investeres i en masse nyt Så SU'en fik hurtigt ben at gå på

Nu glæder jeg mig bare til at købe en masse gaver, se julekalender, bage, lave konfekt, klippe julehjerter, tage på julemarkeder og forkæle dem jeg kender - det bliver fantastisk!

Masser af juleknus og kram til jer alle!

Glædelig jul til dig også skønne!!

Anmeld

2. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

Glædelig juuuul!!!!!

Wuhuuu... Jeg elsker jul... Elsker at tænde kalenderlys, adventskrans og lys udenfor, indenfor og alle vejne!!

Mmm... NU er det fuldt ud lovligt at høre julemusik og Anders kan IKKE stoppe mig mere, nu er det nemlig julemåned og så må man alt... (Næsten)

Er også allerede begyndt at give nisserne skylden for alt... Sådan.. "Hvem slog en prut?"   "Det gjorde nissen!!"

http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mN7LW0Y00kE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_6xNuUEnh2g

god jul til dig os

Anmeld

2. december 2011

Carina:-)

Frøken J. skriver:

Glædelig jul fra Rose og jeg 

Sikke en snut

Og glædelig jul herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.