Fra "lille" mig til alle jer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Muhmi

Frøken J. skriver:

Glædelig jul fra Rose og jeg 

Glædelig juuuul!!! Hvor ser hun bare dejlig ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Dansker I Holland

GLÆDELIG JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL  

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

GLÆDELIG JUUUUUULLL... Uhh Muhmi det er sku så dejligt med disse farverige og HAPPY indlæg fra dig.. STOR

Her er der ikke pyntet op endnu.. :O Vi skal på lørdag købe julegaver og søndag er der store rengøring og oppyntningsdag..!!!!!
Og så skal jeg lige på kirkegården.. Min mormor og morfar har bryllupsdag. SÅ jeg vil op med et lys og en lille ting til dem... SAVN!!!!! - Første jul uden nogen af dem.... Ingen gaver skal købes til dem.. Men hvor er det dejligt man kan hygge med dem på graven.

Nå det var ikke det, det skulle handle om.. GLÆDELIG JUUUUUUL ALLE SAMMEN!!!!!

JEG ELSKER JULEMUSIKKEN

Og hvor er det sjovt, det med at give nisserne skylden.. Det vil jeg sku også gøre i år.

Åårh Må sku indrømme... Det er sådan nogle indlæg som dette der gør at jeg har lyst til at give min glæde videre til jer alle sammen!

Det er altid hårdt ikke at have dem som man elsker ved sin side i juletiden... Men dejligt man så har en tradition om at besøge dem hvor de ligger og sprede lidt julehygge omkring dette også!

Jeps, den med nisserne, den bliver flittigt brugt herhjemme... Så kan man slippe ud af alting lige pludselig

GLÆDELIG JUL!!!

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

mulle85 skriver:

glædelig jul til dig også

Taaaak!

Anmeld

1. december 2011

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Åårh Må sku indrømme... Det er sådan nogle indlæg som dette der gør at jeg har lyst til at give min glæde videre til jer alle sammen!

Det er altid hårdt ikke at have dem som man elsker ved sin side i juletiden... Men dejligt man så har en tradition om at besøge dem hvor de ligger og sprede lidt julehygge omkring dette også!

Jeps, den med nisserne, den bliver flittigt brugt herhjemme... Så kan man slippe ud af alting lige pludselig

GLÆDELIG JUL!!!

Årrrh.. Bliv du kun ved med det søde Muhmi!!!!

Ja det er rigtig hårdt.. ØV... Men jeg ved de er med os alligevel... I hjertet. Og ja, jeg er meget på kirkegården på mærkedage.. Jeg vil ikke være foruden dem i mit liv, på den ene elelr anden måde.
De skal "føle" at de virkelig var/er elsket..

hæhæ.. Det havde jeg sku aldrig tænkt på at gøre. Den må jeg bruge i år altså.. og resten af mit liv. hihi..

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

bettina1990 skriver:

Glædelig jul til dig også 

for mit vedkommende er jeg ikke rigtig i julestemning før efter min fødselsfdag i morgen sådan har jeg det hvert år

men må da indrømme jeg bliver en smule "juleglad" ved at høre de sange du lagde ind, de er bare super gode

Det er simpelthen ikke jul uden de sange  Eller dem her:

http://www.youtube.com/watch?v=_DKbPlVui-I&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_90Q91RAfIU&list=PL44B75F4F3E46E8E8&index=4&feature=plpp_video

http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

Dansker I Holland skriver:

GLÆDELIG JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL  

+L

Så er det juL

Hihi og taaak

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

HeidiØ skriver:

GLÆDELIG JUUUUUUUUL!

Man må nemlig alt, ja! Hihi, den er god med nissen!

Og så er den lige til at stjæle

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

Ville bare lige vise hvordan vi har pyntet herhjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2011

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Vil også være plus medlem og have mange julesmileyer!  Det er snyyyyyyyyyyyd

Ååårh... Jamen det er da også dejligt med dem du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.