Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Ja, og hvor er det bare dejligt! Nu skal nisse-smileyerne i brug Og min far har lavet pakkekaldender til mig (med sin kæreste) så der er en lille gave som venter på mig hver morgen - og ikke så lille igen
Ja, og hvor er det bare dejligt! Nu skal nisse-smileyerne i brug
Og min far har lavet pakkekaldender til mig (med sin kæreste) så der er en lille gave som venter på mig hver morgen - og ikke så lille igen
jah det er skønt
det er da med og nyde du stadigvæk får gaver hver dag så:p hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle85 skriver: hihi spiller de fleste ikke det idag?
hihi spiller de fleste ikke det idag?
Jow men det skal være julemusik nonstop
Aii tror jeg venter....trænger til at sove lidt
Carina1977 skriver: Jow men det skal være julemusik nonstop Aii tror jeg venter....trænger til at sove lidt
hihi det lyder fornuftigt
har du ik sovet så meget i nat da?
mulle85 skriver: hihi det lyder fornuftigt har du ik sovet så meget i nat da?
Nej....har en af mine dumme perioder med kramper og smerter. Så jeg får sovet i bidder for tiden. Tror det er kulden der gør det. Så lige så snart december måned er forbi, så må det godt blive sommer igen
Carina1977 skriver: Nej....har en af mine dumme perioder med kramper og smerter. Så jeg får sovet i bidder for tiden. Tror det er kulden der gør det. Så lige så snart december måned er forbi, så må det godt blive sommer igen
det lyder træls:/ er det noget du tit døjer med så? jah december også sommer igen ville ik være dumt:p
mulle85 skriver: det lyder træls:/ er det noget du tit døjer med så? jah december også sommer igen ville ik være dumt:p
Ja det sker ret tit i vinterperioden, men jeg klarer den....det skal man jo
Carina1977 skriver: Ja det sker ret tit i vinterperioden, men jeg klarer den....det skal man jo
det var godt, men det er stadigvæk træls når det står på:p
mulle85 skriver: det var godt, men det er stadigvæk træls når det står på:p
Ja helt sikkert....det er irriterende at skulle rejse sig op fra sengen en million gange hver nat, fordi det begynder at krampe. Jeg må nok snart overgive mig til medicinen, selvom jeg er lidt modstander af at proppe en hel masse i mig. Kald mig bare stædig hehe
Carina1977 skriver: Ja helt sikkert....det er irriterende at skulle rejse sig op fra sengen en million gange hver nat, fordi det begynder at krampe. Jeg må nok snart overgive mig til medicinen, selvom jeg er lidt modstander af at proppe en hel masse i mig. Kald mig bare stædig hehe
har det på samme måde med midicin, meen hvis det kan hjælpe dig er det jo nok en god ide og prøve, du kan jo håbe så du kan få søvn igen:p
Julen er bare det bedste , vi har glædet os længe og ventet til d. 1 december
Endelig er det JUUUUUUUUUUUUUL
Nu venter vi bare på sneen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128