Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wee så kom December endelig, den har jeg glædet mig til i lang tid nu, synes det er så hyggelig en måned, tror jeg bestemt også de små gør, min havde i hvertfald julelys i øjene i morges da nisserne havde været forbi
glædelig jul allesammen!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle85 skriver: wee så kom December endelig, den har jeg glædet mig til i lang tid nu, synes det er så hyggelig en måned, tror jeg bestemt også de små gør, min havde i hvertfald julelys i øjene i morges da nisserne havde været forbi glædelig jul allesammen!!
du er ikke den eneste der har glædet dig til i dag
det er så dejlig en måned.
JuliaHougaard92 skriver: du er ikke den eneste der har glædet dig til i dag det er så dejlig en måned.
jah for den da, det er en super hyggelig måned, det eneste vi mangler nu er sne så ville den være perfekt
Jaahhhh....og nu kan jeg tillade mig at poste alle disse her
Det har jeg ventet længe på haha
mulle85 skriver: jah for den da, det er en super hyggelig måned, det eneste vi mangler nu er sne så ville den være perfekt
ja det første min kæreste sagde i morges var "Hvor er sneen henne" ? haha, det vil jeg give jer ret i, vi mangler noget sne .
men de siger det skal sne på mandag meget lidt, så det ser jeg frem til .
Carina1977 skriver: Jaahhhh....og nu kan jeg tillade mig at poste alle disse her Det har jeg ventet længe på haha
hehe jah det er super skønt man kan tillade sig de ting nu
JuliaHougaard92 skriver: ja det første min kæreste sagde i morges var "Hvor er sneen henne" ? haha, det vil jeg give jer ret i, vi mangler noget sne . men de siger det skal sne på mandag meget lidt, så det ser jeg frem til .
det har han også ret i
uha det bliver hyggeligt, de små nyder når der er sne, min er helt vild i hvertfald
mulle85 skriver: hehe jah det er super skønt man kan tillade sig de ting nu
Yep og så skal der skråles julesange nu. Gad vide om jeg kan finde noget netradio, der spiller udelukkende julemusik
Ja, og hvor er det bare dejligt! Nu skal nisse-smileyerne i brug
Og min far har lavet pakkekaldender til mig (med sin kæreste) så der er en lille gave som venter på mig hver morgen - og ikke så lille igen
Carina1977 skriver: Yep og så skal der skråles julesange nu. Gad vide om jeg kan finde noget netradio, der spiller udelukkende julemusik
hihi spiller de fleste ikke det idag?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128