Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ring til jobcentret imorgen. Så laver de det om. Jeg lavede i sin tid samme fejl Tror det er jobcentret der administrere jobnet, så derfor jobcentret og ik a- kassen. Bare mit bud. Virkede for mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg giver dem et kald first thing, håber ved gud ikke det gør noget
Jeg giver dem et kald first thing, håber ved gud ikke det gør noget
De kan altid henvise dig til jobcentret hvis ikke det var dem du skulle have fat på...
Mira0911 skriver: De kan altid henvise dig til jobcentret hvis ikke det var dem du skulle have fat på...
ja og det burde vel ikke være så slemt at det ikke evt kan rettes, håber jeg ikke
Anonym skriver: ja og det burde vel ikke være så slemt at det ikke evt kan rettes, håber jeg ikke
Håber du finder ud af det...
Gaia skriver: Ring til jobcentret imorgen. Så laver de det om. Jeg lavede i sin tid samme fejl Tror det er jobcentret der administrere jobnet, så derfor jobcentret og ik a- kassen. Bare mit bud. Virkede for mig.
ok tak for råd
dagpenge udbetales af din akasse..
jobcentret styrer jobnet..
Nu ved jeg ikke hvilken situation du står i, men husk for guds skyld ledighedserklæringen !!!
Christina.78 skriver: dagpenge udbetales af din akasse.. jobcentret styrer jobnet.. Nu ved jeg ikke hvilken situation du står i, men husk for guds skyld ledighedserklæringen !!!
Ledighedserklæringen er udfyldt
Har kontaktet jobnet, de henviste til a- kassen
Anonym skriver: Ledighedserklæringen er udfyldt Har kontaktet jobnet, de henviste til a- kassen
ok for jeg kunne være kommet i knibe fordi jobnet sagde jeg ikke slulle udfylde ledighedserklæring og akassen skulle have den udfyldt for at kunne give dagpenge, så den ene ved ikke altid hvad den anden siger..
Christina.78 skriver: ok for jeg kunne være kommet i knibe fordi jobnet sagde jeg ikke slulle udfylde ledighedserklæring og akassen skulle have den udfyldt for at kunne give dagpenge, så den ene ved ikke altid hvad den anden siger..
sikke noget
jeg har iøvrigt løst det, akassen sagde det betød intet, blot der stod den rigtige dato på ledighedserklæringen
Anonym skriver: skal melde mig ledig i morgen og troede smart som jeg var, at jeg kunne oprette mig idag og så bare selv vælge at sætte datoen fra imorgen men ak, nu står jeg som ledig fra idag What to do? Sker der noget ved det?
skal melde mig ledig i morgen og troede smart som jeg var, at jeg kunne oprette mig idag og så bare selv vælge at sætte datoen fra imorgen men ak, nu står jeg som ledig fra idag
What to do? Sker der noget ved det?
Hooov..det er jo mit område LOL
Du skal ringe til dit jobkontor, og så retter de det..ikke mere til det
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128