Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal melde mig ledig i morgen og troede smart som jeg var, at jeg kunne oprette mig idag og så bare selv vælge at sætte datoen fra imorgen men ak, nu står jeg som ledig fra idag
What to do? Sker der noget ved det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ved ikke om der sker noget ved det...men ring til dem imorgen tidlig og få det rettet så er du på den sikre side
Anonym skriver: skal melde mig ledig i morgen og troede smart som jeg var, at jeg kunne oprette mig idag og så bare selv vælge at sætte datoen fra imorgen men ak, nu står jeg som ledig fra idag What to do? Sker der noget ved det?
nej har selv lige meldt mig ledig to dage før det var planlagt så optjener du bare dag penge fra i dag af.. vil da ikke mene der skal være det store problem i det ellers ringer du jo bare til jobcenteret i morgen og forklare dem det..
Er det så A- kassen eller jobnet, jeg skal kontakte?
Anonym skriver: Er det så A- kassen eller jobnet, jeg skal kontakte?
Hvis du får kontanthjælp så er det jobcentret... Jeg ved ikke hvordan det er med dagpenge...
Da jeg var på dagpenge, fik jeg dem fra min a-kasse..
Mira0911 skriver: Hvis du får kontanthjælp så er det jobcentret... Jeg ved ikke hvordan det er med dagpenge...
Det er det ikke, det er dagpenge- så det er nok min a- kasse?
Nadia&Daniel skriver: Da jeg var på dagpenge, fik jeg dem fra min a-kasse..
Ja det samme her
Anonym skriver: Det er det ikke, det er dagpenge- så det er nok min a- kasse?
Ja så er det a kassen vil jeg mene...
Mira0911 skriver: Ja så er det a kassen vil jeg mene...
Jeg giver dem et kald first thing, håber ved gud ikke det gør noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128