William 3 måneder + Barnedåb. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Lyder som en fantastisk dag! Og sikke en masse fine billeder Jeg eeeelllssker billed-spam

Han er godt nok blevet stor Og babuer skal altså have mange hager og elastikker hehe

Han er i hvertfald en lækker lille fyr!

Jaaah! Billedspam er fantastisk! Vil også altid gerne se billeder af din skønne Lukas! hihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Jaaah! Billedspam er fantastisk! Vil også altid gerne se billeder af din skønne Lukas! hihi 

Hihi.... Jeg kan heller ikke styre de billed-spam der

Og kom endelig også med en MASSE af dejlige Benjamin!

Anmeld

1. december 2011

***S***

Katte87 skriver:

Ahh det var et smart trick! hehe

Jamen Benjamin skal slet ikke døbes (ja ja, jeg skal være på tværs hihi.) Men vi skal holde noget navngivning for ham. Vi har bare lidt svært ved at tage os sammen og få det arrangeret 

Hvor er det dejligt at høre! Så kan du rigtig hygge om din lille dreng  Vi har det skam også rigtig godt Men er lidt bekymret over Benjamins øjenkontakt/opmærksomhed  Så jeg smutter lige forbi SP'en i morgen og snakker med dem. Håber de kan tale mig til ro.

Ja det var smart!

Nårrh ja det er os rigtig, havde jeg lige glemt!  Vi skal jo heller ikke alle være ens.. Så må I da se og komme igang med at få det plandlagt, så han kan få sin første fest!

Øv det lyder ikke godt med hans øjenkontakt..  Hvordan gik det hos SPén idag??

Anmeld

1. december 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Ja det var smart!

Nårrh ja det er os rigtig, havde jeg lige glemt!  Vi skal jo heller ikke alle være ens.. Så må I da se og komme igang med at få det plandlagt, så han kan få sin første fest!

Øv det lyder ikke godt med hans øjenkontakt..  Hvordan gik det hos SPén idag??

Ja det må vi også se at få gjort! Hehe. Han skal i hvert fald ikke snydes

Ja det gik rigtig fint. Det er nok bare mig der er lidt pylret  hehe. Jeg synes bare ikke, han reagerer lige som andre børn på hans alder. 

Men SP'en synes han var så fin  Og han charmede da også rigtigt med smil, grin og snak hehe.

Anmeld

1. december 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Hihi.... Jeg kan heller ikke styre de billed-spam der

Og kom endelig også med en MASSE af dejlige Benjamin!

Hihi hvor er du sød!

Man skal heller ikke holde sig tilbage!  

Anmeld

2. december 2011

***S***

Katte87 skriver:

Ja det må vi også se at få gjort! Hehe. Han skal i hvert fald ikke snydes

Ja det gik rigtig fint. Det er nok bare mig der er lidt pylret  hehe. Jeg synes bare ikke, han reagerer lige som andre børn på hans alder. 

Men SP'en synes han var så fin  Og han charmede da også rigtigt med smil, grin og snak hehe.

Det var godt at alt er fint!  Godt du fik det tjekket så man kan slappe af igen!

Som forældre har man lov til at være pylret når det gælder ens børn!!  Det er faktisk en lov!! Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.