William 3 måneder + Barnedåb. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. november 2011

***S***

Hej Tøser!

Ja så blev min lille fyr 3 måneder, i fredags!!  Hold nu op hvor tiden går!

Han måler nu 62 cm og vejer 6,5 kg, en dejlig basse med dobbelt hage!  Vi startede på flaske for 1 månede siden (pga. mange omgange med brystbetændelse!) Og det går bare rigtig godt! Han er begyndt at "snakke" rigtig meget, både med os og hans bamser!  Og så har han fundet sine fødder, hvor ser det bare sjovt ud!

Idag var vi til baby svømning for første gang og det gik super godt, så det skal vi helt sikkert igen!

I lørdags blev han døbt kl. 11, han blev båret af hans stolte moster og som fadder stod hans morbror, faster og 2 "tanter" mine veninder!  Vi havde en rigtig dejlig dag som blev holdt med stor  frokost buffet og kage/kaffe bord! William så vi stort set ikke hele dagen, han gik fra arm til arm og nød dagen!  Han var MEGET træt om søndagen og mandagen..

Her er lidt (læs mange ) Billeder fra dagen og af William!

Tak for I læste med!

Billede 1-6 William

Billede 7 William & Farfar + Farmor

Billede 8 William & Faster

Billede 9-10 Kager Lavet af min veninde.

Billede 11-12 William & Moster

Billede 13 William & Morbror

Billede 14 William & Momse + Moffe

Billede 15 William & Hans 4 Oldeforældre (mine bedste forældre)

Billede 16 William & Hans forældre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Isabella_mor

tillykke med dåben, hvor er han sød og sikke en skøn dobbelthage  

Anmeld

30. november 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Hej Tøser!

Ja så blev min lille fyr 3 måneder, i fredags!!  Hold nu op hvor tiden går!

Han måler nu 62 cm og vejer 6,5 kg, en dejlig basse med dobbelt hage!  Vi startede på flaske for 1 månede siden (pga. mange omgange med brystbetændelse!) Og det går bare rigtig godt! Han er begyndt at "snakke" rigtig meget, både med os og hans bamser!  Og så har han fundet sine fødder, hvor ser det bare sjovt ud!

Idag var vi til baby svømning for første gang og det gik super godt, så det skal vi helt sikkert igen!

I lørdags blev han døbt kl. 11, han blev båret af hans stolte moster og som fadder stod hans morbror, faster og 2 "tanter" mine veninder!  Vi havde en rigtig dejlig dag som blev holdt med stor  frokost buffet og kage/kaffe bord! William så vi stort set ikke hele dagen, han gik fra arm til arm og nød dagen!  Han var MEGET træt om søndagen og mandagen..

Her er lidt (læs mange ) Billeder fra dagen og af William!

Tak for I læste med!

Billede 1-6 William

Billede 7 William & Farfar + Farmor

Billede 8 William & Faster

Billede 9-10 Kager Lavet af min veninde.

Billede 11-12 William & Moster

Billede 13 William & Morbror

Billede 14 William & Momse + Moffe

Billede 15 William & Hans 4 Oldeforældre (mine bedste forældre)

Billede 16 William & Hans forældre

Ihh hvor er han bare skøn, smukke!

Jeg er DYBT imponeret over alle de sovende billeder fra kirken! Det ville aldrig ske med Benjamin! Han ville skrige fra vi kom til vi gik .... eller, sove ville han i hvert fald nok ikke hehe

Men hvor er det dejligt, at i alle har det godt og at i havde en god dag   Og stort tillykke med dåben 

Anmeld

30. november 2011

***S***

isabellamor skriver:

tillykke med dåben, hvor er han sød og sikke en skøn dobbelthage  

Tusind tak!  Hehe, ja den er fin!

Anmeld

30. november 2011

***S***

Katte87 skriver:

Ihh hvor er han bare skøn, smukke!

Jeg er DYBT imponeret over alle de sovende billeder fra kirken! Det ville aldrig ske med Benjamin! Han ville skrige fra vi kom til vi gik .... eller, sove ville han i hvert fald nok ikke hehe

Men hvor er det dejligt, at i alle har det godt og at i havde en god dag   Og stort tillykke med dåben 

Tusind tak smukke!  Vi kom lidt før i kirken, så han lige kunne spise af inden det hele gik igang! Hehe også faldt han heldigvis i søvn!  Det var en rigtig skøn dag!

Hvornår er det Benjamin s tur til at få vand i håret??

Vi har det rigtig godt og jeg nyder endelig min barsel! Håber os I har det godt smukke!?

Anmeld

30. november 2011

Happiness

Lyder som en fantastisk dag! Og sikke en masse fine billeder Jeg eeeelllssker billed-spam

Han er godt nok blevet stor Og babuer skal altså have mange hager og elastikker hehe

Han er i hvertfald en lækker lille fyr!

Anmeld

30. november 2011

lycly

Hvor er han skøn, og tillykke med dåben!

Anmeld

30. november 2011

***S***

Happiness skriver:

Lyder som en fantastisk dag! Og sikke en masse fine billeder Jeg eeeelllssker billed-spam

Han er godt nok blevet stor Og babuer skal altså have mange hager og elastikker hehe

Han er i hvertfald en lækker lille fyr!

Det var en rigtig skøn dag!  Han fik mange gode gaver og blev rigtig forkælet!

Hahah ja det skal de have!!

Anmeld

30. november 2011

***S***

LunaLykke skriver:

Hvor er han skøn, og tillykke med dåben!

Tusind tak!

Anmeld

30. november 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Tusind tak smukke!  Vi kom lidt før i kirken, så han lige kunne spise af inden det hele gik igang! Hehe også faldt han heldigvis i søvn!  Det var en rigtig skøn dag!

Hvornår er det Benjamin s tur til at få vand i håret??

Vi har det rigtig godt og jeg nyder endelig min barsel! Håber os I har det godt smukke!?

Ahh det var et smart trick! hehe

Jamen Benjamin skal slet ikke døbes (ja ja, jeg skal være på tværs hihi.) Men vi skal holde noget navngivning for ham. Vi har bare lidt svært ved at tage os sammen og få det arrangeret 

Hvor er det dejligt at høre! Så kan du rigtig hygge om din lille dreng  Vi har det skam også rigtig godt Men er lidt bekymret over Benjamins øjenkontakt/opmærksomhed  Så jeg smutter lige forbi SP'en i morgen og snakker med dem. Håber de kan tale mig til ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.