Er det skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Sara.

Kvist skriver:

De er blevet lidt mere tydelige, og mere røde, og så er der et par stykker der er kommet "sår" på..

Så tror jeg at det er ret sikkert at det er skoldkopper....
Hvor mange har han`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

L83

Kvist skriver:

Lidt øv med daglpeje og det hele, men nu også rart nok at få dem overstået..

ja for dey bliver værre med alderen. Mine var 5 og 7 år og han var lige begyndt i skole. Det tog 10-12 med dem. Og min pige på 5 år var virkelig dårlig pga dem. Så det er bare med at få det overstået.

Håber ikke at han bliver alt for syg af dem

Anmeld

30. november 2011

Kvist

lærkes_mor skriver:

Så tror jeg at det er ret sikkert at det er skoldkopper....
Hvor mange har han`?

Jamen han har en 4-5 stykker på hvert lår, en 4-5 stykker på det ene knæ og så er han godt spættet bagi..

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Kvist skriver:

Jamen han har en 4-5 stykker på hvert lår, en 4-5 stykker på det ene knæ og så er han godt spættet bagi..

Okay...

Min veninde har nemlig en dreng der kun fik 9..... de var ved læge og det var skoldkopper... Men et år senere fik han skoldkopper igen

Men lyder til at han har en del mere, så burde det ikke ske...

Anmeld

30. november 2011

Kvist

Linda83 skriver:

ja for dey bliver værre med alderen. Mine var 5 og 7 år og han var lige begyndt i skole. Det tog 10-12 med dem. Og min pige på 5 år var virkelig dårlig pga dem. Så det er bare med at få det overstået.

Ja har godt hørt at jo ældre des værre skulle det værre..

Men tror de er startet i mandags, og man har ikke kunnet mærke det på ham.. Så satser på han klare det flot..

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Kvist skriver:

Okay...

Min veninde har nemlig en dreng der kun fik 9..... de var ved læge og det var skoldkopper... Men et år senere fik han skoldkopper igen

Anmeld

30. november 2011

Kvist

lærkes_mor skriver:

Okay...

Min søster havde også kun en 3 stykker.. Så det er nok meget normalt alligevel, er bare lidt svært at se om det er skoldkopper når man ikke har set det før og når der så kun er så få..

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Linda83 skriver:

Det er ikke altid det bliver værre med alderen..

Min søn var lidt over 1 og meget påvirket...

Anmeld

1. december 2011

TaAsJu

Ved ikke om det bliver være med alderne men her var Tammie også hårdest remt, hvor fie tog det i stiv arm. Om man får det 2 gang har ikke noget og gøre med hvor mange der er. Noget med en chance på 1 ud 90000 eller Højer. Tammie har haft det to gange og lige slemt begge gange!!!

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Her i familien har vi en tilbøjelighed til at få børnesygdommene mere end en gang.

Jeg havde EN skoldkop da jeg var 8, medens min bedste ven bare var fyldt med dem. Men jeg fik dem igen da jeg var 21 og var høne hamrende syg.
Og ja..jo ældre man er, jo mere syg bliver man.

Men jeg synes også det ligner skoldkopper, men er du i tvivl, så lad lige lægen kigge på dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.