Er det skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.323 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Kvist

Har en søn på 1 år, og han har fået nogle røde knopper i bleområdet, på lårene og det ene knæ.. Hvordan kan man med sikkerhed sige det er skoldkopper..??

Har forsøgt mig med et billede, men han vil jo ikke ligge stille.. Han har disse på knæet, og er helt spættet i bagdelen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Moster Lagkage

Kvist skriver:

Har en søn på 1 år, og han har fået nogle røde knopper i bleområdet, på lårene og det ene knæ.. Hvordan kan man med sikkerhed sige det er skoldkopper..??

Har forsøgt mig med et billede, men han vil jo ikke ligge stille.. Han har disse på knæet, og er helt spættet i bagdelen..

kunne godt ligne. hvis de er klare i midten, men en lille bobbel med klar væske i, vil jeg næsten sige den er stensikker. og hvis han i løbet af kort tid får flere, ja så er den hjemme.

Anmeld

30. november 2011

henh01

det ligner meget godt

Anmeld

30. november 2011

Sara.

hvis det er skoldkopper vil der hurtigt komme flere / de vil ændre sig..

tjek i morgen tidlig

Anmeld

30. november 2011

Kvist

Moster Lagkage skriver:

kunne godt ligne. hvis de er klare i midten, men en lille bobbel med klar væske i, vil jeg næsten sige den er stensikker. og hvis han i løbet af kort tid får flere, ja så er den hjemme.

Der er et par stykker som godt kunne være hvide i midten, og der er et par stykker som er blevet til "sår".. Men det startede i mandags og det er ikke blevet mere fra tirsdag til onsdag..

Anmeld

30. november 2011

Kvist

lærkes_mor skriver:

hvis det er skoldkopper vil der hurtigt komme flere / de vil ændre sig..

tjek i morgen tidlig

Det begyndte med 4 i mandags, og fra tirsdag til onsdag er der ikke rigtig kommet flere..

Anmeld

30. november 2011

L83

Kvist skriver:

ja det ligner det godt nok. har lige haft 2børn med dem

Anmeld

30. november 2011

Sara.

Kvist skriver:

Det begyndte med 4 i mandags, og fra tirsdag til onsdag er der ikke rigtig kommet flere..

Måske han får lidt..

Men har de ændret sig eller er det det samme?

Anmeld

30. november 2011

Kvist

Linda83 skriver:

ja det ligner det godt nok. har lige haft 2børn med dem

Lidt øv med daglpeje og det hele, men nu også rart nok at få dem overstået..

Anmeld

30. november 2011

Kvist

lærkes_mor skriver:

Måske han får lidt..

Men har de ændret sig eller er det det samme?

De er blevet lidt mere tydelige, og mere røde, og så er der et par stykker der er kommet "sår" på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.