Erfaring med parterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Anonym trådstarter

Lise 26 skriver:

mig og min x gik i parterapi.. jeg vil sige at det er en god ting, men det kræver at begge er med på at der skal ske en forandring.. jeg var den eneste der gik op det, og hver gang fik vi en opgave vi skulle udføre sammen, men det gad han ikke være en del af, og efter 4 mdr var det slut..

Jeg synes klart at i skal gøre det, men lyt til hinanden og være indstillet på at det er noget i begge to virkelig vil

fra mig

Tak for rådet Lise - det vil jeg helt sikkert tage med videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

CS

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand og jeg går igennem en rigtig svær tid... Vi blev forældre for små 4 måneder siden, han har arbejdet nonstop og vores forhold har taget rigtig meget skade. Jeg blev mistænkelig og fandt beskeder på hans facebook som han absolut ikke burde have og opdagede tilmed at han har været mig utro for 1 år siden - altså lige inden vi fandt ud af at vi skulle være forældre.

Det er rigtig svært at komme igennem denne tid. Han er så ked af det (har han også bare at være) og vil gøre alt for at vi finder ud af det.

Jeg elsker ham jo stadig efter det lort han har lavet... og vil jo gerne tro ham, men synes det er svært for er bange for at få brændt nallerne...

Overvejer om vi burde gå i parterapi, for at få bearbejdet dette mareridt, så vi bedst muligt kan komme videre i vores forhold og forhåbentlig blive styrket i sidste ende...

Nogen der har erfaringer med det?

Jeg har tidligere arbejdet for Joan Ørting og har set rigtig mange par gå fra hende eller kendes terapeuter med lys i øjnene og en afklaring rigere Held og lykke

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

ChristinaS skriver:

Jeg har tidligere arbejdet for Joan Ørting og har set rigtig mange par gå fra hende eller kendes terapeuter med lys i øjnene og en afklaring rigere Held og lykke

Tak - håber også at det kan hjælpe

Anmeld

2. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor i landet hører du til Sussie?

Fyn..du kan bare kigge på min profil..evt min hjemmeside..linket står lige her i bunden

Anmeld

2. december 2011

Hasselnødden

Ja det har vi - dog ikke med den problemstilling. 1. ting er at begge er indstillede på det. 2. At I nok ikke skal regne med at det kun er een gang. (Det gjorde vi kun) da vi brugte en af dem jeg havde fået henvisning på fra min læge (11 gange) brugte 1 på min mor og mig - og de sidste 9 på mig selv. Jeg syntes det var rigtig rart og det hjalp en tid, men jeg vil anbefale at blive ved så længe der er behov for det. Det var samtaleterapi.

Men det jeg syntes har gavnet mig allermest var at tage til studenterrådgivningen i Esbjerg. Det var SÅ meget mere det jeg havde brug for end det terapeauten kunne give mig i Horsens.

Og når han erklærer sin kærlighed til dig, så bør han også være villig til at ville arbejde for det. Jeg kan kun anbefale det.

Anmeld

3. december 2011

Lise 26

Anonym skriver:

Tak for rådet Lise - det vil jeg helt sikkert tage med videre

det var da så lidt  håber i finder ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.