Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Corn skriver: Vores søn på fire vågnede natten til igår og havde tisset i sengen. Jeg fik ham vasket og smidt i rent tøj og ind i vores seng... Derefter tog jeg hurtigt lige sengetøjet af hans seng og smed det ned af trappen, så kunne jeg tage det derfra om morgenen... Da jeg kommer fra job igår, kommer jeg i tanke om sengetøjet og at det var "væk" fra trappegangen. Spørger manden som svarer: JEg tænkte at når nu du havde klaret nattetjansen, så ville jeg lige tage mig af sengetøjet" Her går jeg glad ud i vaskerummet og foran den TOMME vaskemaskine ligger sengetøjet Måtte lige ind og nævne, at hjælpen havde været lidt mere brugbar, hvis han rent faktisk havde smidt det i maskinen og startet den...
Vores søn på fire vågnede natten til igår og havde tisset i sengen. Jeg fik ham vasket og smidt i rent tøj og ind i vores seng...
Derefter tog jeg hurtigt lige sengetøjet af hans seng og smed det ned af trappen, så kunne jeg tage det derfra om morgenen...
Da jeg kommer fra job igår, kommer jeg i tanke om sengetøjet og at det var "væk" fra trappegangen. Spørger manden som svarer: JEg tænkte at når nu du havde klaret nattetjansen, så ville jeg lige tage mig af sengetøjet"
Her går jeg glad ud i vaskerummet og foran den TOMME vaskemaskine ligger sengetøjet
Måtte lige ind og nævne, at hjælpen havde været lidt mere brugbar, hvis han rent faktisk havde smidt det i maskinen og startet den...
han synes jo faktisk, han havde taget sin del af tjansen...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores søn på fire vågnede natten til igår og havde tisset i sengen. Jeg fik ham vasket og smidt i rent tøj og ind i vores seng... Derefter tog jeg hurtigt lige sengetøjet af hans seng og smed det ned af trappen, så kunne jeg tage det derfra om morgenen... Da jeg kommer fra job igår, kommer jeg i tanke om sengetøjet og at det var "væk" fra trappegangen. Spørger manden som svarer: JEg tænkte at når nu du havde klaret nattetjansen, så ville jeg lige tage mig af sengetøjet" Her går jeg glad ud i vaskerummet og foran den TOMME vaskemaskine ligger sengetøjet Måtte lige ind og nævne, at hjælpen havde været lidt mere brugbar, hvis han rent faktisk havde smidt det i maskinen og startet den...
Haha, de kære, kære mænd
hahaha, ej forh helvede.. hahaha.. og han gjorde det sikkert af bedste mening og det hele og forventede et "neeej hvor er du sød skat, tak for det" hahah. Facepalm.
isabellamor skriver: hahaha, ej forh helvede.. hahaha.. og han gjorde det sikkert af bedste mening og det hele og forventede et "neeej hvor er du sød skat, tak for det" hahah. Facepalm.
Ja han blev sådan helt ØhhhBøhh da jeg kom igen med brok
Corn skriver: Ja han blev sådan helt ØhhhBøhh da jeg kom igen med brok
haha... det er virkelig komisk.. men det er bare SÅ typisk mænd..
Åh hvor jeg kender det, min mand på snart 33 kan stadigvæk ikke finde ud af at komme beskidt tøj i vaskekurven... eller for den sags skyld rette tøjet ud så det kan blive rent, eller tage beltet ud når de en sjælden gang kommer i kurven. (har et par gange fundet en lommelygte eller andet mærkelig i maskinen pga. hans lommer...)
Det med PS3 det kander jeg også alt for godt, han er i en helt anden verden når han spiller... Jeg har opgivet at komme i kontakt med ham.
Min mand spille guitar sommetider, og han kan på de mærkeligste tidspunkter tage den ned og spille et eller andet kort stykke, for så bare at hænge den tilbage på vægen... Øh... Så sent som for 10 min siden rejste han sig og tog den ned, for at hænge den tilbage igen... Han var ved at give vores datter mad... mærkeligt tidspunkt at få den idé, kunne han ikke lige vente til hun var færdig hi hi.
Elsker min mands små særheder.
Silke91 skriver: Hehe den med madlavningen er bare en klassiker. En dag havde han lavet lassagne og det var på en eller anden måde eksploderet for ham!! så der var lassagne på loftet og over alt. Men er jo tanken der tæller
Hehe den med madlavningen er bare en klassiker. En dag havde han lavet lassagne og det var på en eller anden måde eksploderet for ham!! så der var lassagne på loftet og over alt. Men er jo tanken der tæller
haha! Var det virkelig helt oppe i loftet? Stakkels mand Men jeg er 100 % sikker på at det ville kunne ske for min kæreste også!
Haha
Åh ja min mand kan finde på at spørge "om lov" til ting... fx ser han jeg har købt chips som ligger ude i køkkenet... "Må jeg godt åbne den?" spørger han så.... Øhhh jaaa selvfølgelig det er også dine penge jeg køber mad for Men alligevel betænkeligt af ham han ved jo ikk om jeg har købt tingene til en speciel anledning - men generelt spørger han meget
Et andet eksempel er at han ikke aner hvad farve vasketøj der kan vaskes sammen, og de sjældne gange han skal sætte en vask over aner han ikke hvor mange grader,,,
Han har aldrig nogen indflydelse på aftensmaden for han kommer altid sent hjem og der er maden lavet...
Nogle gange må det sgu være rart at være mand og bare overlade ansvaret til kvinden i huset
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128