jeg kan tit sige noget vigtigt til min kæreste. feks. "på lørdag har jeg aftalt med "indsæt fælles kammerarts navn" at han kommer her og ordner noget el, og så har jeg budt på lasagne"
han siger måske Jaja.. men når det så er lørdag, så ved han ikke hvad der skal ske.. og så siger jeg det til ham og han siger, jamen det har du da ikke sagt før..
hvor jeg så må forklare ham at det har jeg altså.. han hørte bare ikke efter..
jeg tager ham tit i at sige ja ja og ikke lytte ordenligt efter. og det kommer nærmest som en stor overraskelse for ham når jeg nævner det nogle dage senere hvor han så faktisk lytter.!!
Der er også dage hvor han får sms'er eller laver aftaler med nogle venner om at de skal et eller andet. og tit er det gerne flere uger før de skal mødes, f.eks. til LAN (computer tam tam) og der kan han så sige til mig om torsdagen at han jo skal til LAN, hvor jeg måske havde planlagt at fredag aften når han kom hjem fra arbejde skulle vi hygge os, eller lørdag havde jeg arrangeret pasning så vi kunne komme ud osv.. der glemmer han ligesom at give mig besked..
jeg gider ikke være han "mor" men jeg føler mig godtnok lidt som værende det.. han er total teenager for tiden, smider sine sure sokker over det hele og ja også underbukserne kan godt blive lagt på bordet.!!
de kære mænd altså.
men til gængæld er han altså skide god til at lave mad (og det har han lært af mig) da jeg lærte ham at kende kunne han tilberede en frysepizza, og lave kyletter i toastmaskinen.! så fremskridt fremskridt.. han kan også vaske tøj, skifte vores søns ble, handle ind osv.. han er ikke inkompeent, han er bare teenager for tiden.. haha, han er bare ikke på tværs..
Anmeld