Fødselsdagsgave til manden uden ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Mette.

Min kæreste har fødselsdag på lørdag og jeg aner ikke hvad jeg skal give ham !! 

Han ønsker sig ikke andet en strømper , underbukser og nogle dvd-bokse .. Men synes sgu det er så upersonligt :/

Han bliver 22 , går ikke til noget i fritiden .. Og det skal helst ikke koste mere en 500 kr , da pengene er små i december .. 

Piger .. Please hjælp !!

Min kæreste har udpeget et par skindhansker fra sand som han godt kunne tænke sig. Måske sådan noget kunne være en ide, hvis han bruger det.

Du kunne også lave en kurv med biobiletter og en masse af hans yndlings slik med mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Min kæreste har udpeget et par skindhansker fra sand som han godt kunne tænke sig. Måske sådan noget kunne være en ide, hvis han bruger det.

Du kunne også lave en kurv med biobiletter og en masse af hans yndlings slik med mere.

Han er en af dem som er dumme nok til at synes at mænd ikke bruger vanter , huer osv 

Men det med kurven var en god idé

Anmeld

2. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Han er en af dem som er dumme nok til at synes at mænd ikke bruger vanter , huer osv 

Men det med kurven var en god idé

Hehe, typisk mænd. 

Det er altid svært at finde på gaver til dem. Hm. Hvad med en lækker sweater ellers? Men ellers må kurven blive en løsning, det er garanteret et hit. 

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Hehe, typisk mænd. 

Det er altid svært at finde på gaver til dem. Hm. Hvad med en lækker sweater ellers? Men ellers må kurven blive en løsning, det er garanteret et hit. 

Ja .. Synes bare det er lidt kedeligt måske .. Sidste år fik han også biografbilletter

Anmeld

2. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Ja .. Synes bare det er lidt kedeligt måske .. Sidste år fik han også biografbilletter

Ja, det er det også.  Jeg hader bare når de aldrig har nogle ønsker. Jeg må også stort set altid finde på noget og det er så svært.

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Ja, det er det også.  Jeg hader bare når de aldrig har nogle ønsker. Jeg må også stort set altid finde på noget og det er så svært.

Ja .. Hvorfor er mænd sådan ? Min far er fandme ligeså slem

Anmeld

2. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvorfor er mænd sådan ? Min far er fandme ligeså slem

Også min. Han får altid en bog.  Hvad med en god bog, hvis han læser altså.

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Også min. Han får altid en bog.  Hvad med en god bog, hvis han læser altså.

Haha .. Han læser sms'er , undertekster og .. Det var vidst det xD

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Ja , gocart ville han sikkert synes om Men hvor finder man sådan noget ? :b

Kommer an på hvor du bor? Her på Fyn har vi i Odense og i Årup på Vestfyn - google is your friend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.