Fødselsdagsgave til manden uden ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Maja_4000

Min kæreste har fødselsdag på lørdag og jeg aner ikke hvad jeg skal give ham !! 

Han ønsker sig ikke andet en strømper , underbukser og nogle dvd-bokse .. Men synes sgu det er så upersonligt :/

Han bliver 22 , går ikke til noget i fritiden .. Og det skal helst ikke koste mere en 500 kr , da pengene er små i december .. 

Piger .. Please hjælp !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

henh01

hvad med en smartbox?

Eller nogle billetter til en oplevelse - f.eks. Crazy christmas caberat?

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

henh01 skriver:

hvad med en smartbox?

Eller nogle billetter til en oplevelse - f.eks. Crazy christmas caberat?

Det har jeg også overvejet .. Men han arbejder i supermarked , så det bliver liiidt svært at finde tid i december

Anmeld

30. november 2011

henh01

Maja_4000 skriver:

Det har jeg også overvejet .. Men han arbejder i supermarked , så det bliver liiidt svært at finde tid i december

Ja det kan jeg godt se.. Har han ikke en lørdag eller søndag fri i dec? Ellers kan du give ham billetter til f.eks. linje 3 eller andet der kommer i det nye år?

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

henh01 skriver:

Ja det kan jeg godt se.. Har han ikke en lørdag eller søndag fri i dec? Ellers kan du give ham billetter til f.eks. linje 3 eller andet der kommer i det nye år?

Men er det ikke dyrt ? Har overvejet det .. Han har et par af linje 3's dvd'er nemlig :b

Anmeld

30. november 2011

Kofoed.

Måske lidt sølle kun en mand, men top gaer showet i KBH billeter koster mellem 400 og 1270

http://www.billetlugen.dk/sport/20962/top-gear-live/

Anmeld

30. november 2011

henh01

Maja_4000 skriver:

Men er det ikke dyrt ? Har overvejet det .. Han har et par af linje 3's dvd'er nemlig :b

Jo de er nok lidt dyre, men så skal du måske finde en af hans kammerater der vil med så du kun skal betale hans ene billet, og kammeraten så betaler sin egen. Tror billet prisen er 450 kr.

Anmeld

30. november 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Min kæreste har fødselsdag på lørdag og jeg aner ikke hvad jeg skal give ham !! 

Han ønsker sig ikke andet en strømper , underbukser og nogle dvd-bokse .. Men synes sgu det er så upersonligt :/

Han bliver 22 , går ikke til noget i fritiden .. Og det skal helst ikke koste mere en 500 kr , da pengene er små i december .. 

Piger .. Please hjælp !!

Biobilletter, restaurantbesøg eller oplevelser til f.eks. gocart

Anmeld

30. november 2011

Maja_4000

Baagøe skriver:

Biobilletter, restaurantbesøg eller oplevelser til f.eks. gocart

Ja , gocart ville han sikkert synes om Men hvor finder man sådan noget ? :b

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Nu er det i morgen han har fødselsdag , og jeg er stadig på herrens mark ! 

HJÆLP !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.