Min første med fondant. ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. november 2011

Benjamins'mor

Ja, nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave min første fondant kage. Og her kommer lige nogle billeder.

Ikke den pæneste, men det er jo min første.
Det er alm. lagkage bunde smurt op med jordbær mousse og toblerone creme og smør creme.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

Dot D

Jeg kan kun sige: "godt du kom igang".... Nu kan du ikke stoppe igen, og med noget øvelse, så skal du nok få lavet nogle pæne kager

Anmeld

30. november 2011

AnneP

Benjamins'mor skriver:

Ja, nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave min første fondant kage. Og her kommer lige nogle billeder.

Det er alm. lagkage bunde smurt op med jordbær mousse og toblerone creme og smør creme.

Hvor er du sej!

Min den første var noget værre klask! Så syntes faktisk det er et ret godt resultat du har fået dig!

så bare "klø" på!

Anmeld

30. november 2011

Pige2009

Nu er du i gang og det bliver sjovere for hver gang Min var noget værre juks, så jeg synes, du er sluppet godt fra det

Anmeld

30. november 2011

Benjamins'mor

Baagøe skriver:

Nu er du i gang og det bliver sjovere for hver gang Min var noget værre juks, så jeg synes, du er sluppet godt fra det

Hehe, det tog delme også sin tid, det der fondant var bare ikke samarbejdsvillig.

Anmeld

30. november 2011

Benjamins'mor

Indeni.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2011

K&S

Benjamins'mor skriver:

Uha, nu kan du slet ikke stoppe igen...! Det er vanedannende

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

Hehe, det tog delme også sin tid, det der fondant var bare ikke samarbejdsvillig.

Var det færdig eller fondant lavet fra bunden? Har hørt den færdige skulle være svær at arbejde med

Anmeld

4. december 2011

Ansemusen

Baagøe skriver:

Var det færdig eller fondant lavet fra bunden? Har hørt den færdige skulle være svær at arbejde med

Jeg bruger altid færdig fondant. Og det er rigtig let og godt at arbejde med  Jeg køber som regel hos Specialkøbmanden!

Anmeld

4. december 2011

Pige2009

Ansemusen skriver:

Jeg bruger altid færdig fondant. Og det er rigtig let og godt at arbejde med  Jeg køber som regel hos Specialkøbmanden!

Ok. Det var da dejligt Har ikke selv prøvet det, da jeg laver selv, men rart at få positive tilkendegivelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.