har rykket en grænse idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

casper er en haj til at hjælpe så det er sgu bare mig der skal tage mig sammen... vi skal bare i gang med vores madplan så kører det igen....

mit første mål er at få lavet en madplan igen i morgen...

Majbritt

SÅDAN  et skridt ad gangen, jeg syntes du er sej  

lykke til med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

twinboys

isabellamor skriver:

SÅDAN  et skridt ad gangen, jeg syntes du er sej  

lykke til med det

takker

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

Corn skriver:

Du må endelig ikke være flov over din krop. Efter jeg læste dette første gang, måtte jeg jo lige lure, og det kan godt være at du er lidt fyldig, men det er da helt klart på den smukke måde...

Du har en meget smuk og velformet krop, og kigger man tilbage i tiden, så har din flotte figur jo været MEGET attraktiv. Før det blev moderne at supermodeller skulle ligne afpillede skelletter, var idealet jo ligesom du ser ud. Hvilket i mine øjne er meget smukkere end nutidens syge ideal.

Og flot gjort at du tør poste dig, når du nu ikke er helt tilfreds

Man har nemlig først lov til at brokke sig, når man har forsøgt at gøre noget ved det

Jeg er virkelig enig med dig. Majbritt - det er meget muligt at du ikke vejer det mest fornuftige, men du må ikke sige at dine billeder er "fy føj". Det sidder VIRKELIG godt på dig, og jeg er sikker på, at du er rigtig smuk Med det sagt, så er så super, at du gør noget ved det, da det jo ikke er sundt at være overvægtig. Bare tænk på at det i hvert fald ikke er det der kommer til at frarøve dig livet, hvis du bliver en super fit dame  - men jeg vil altså bare sikre mig at du ved, at du slet ikke ser så værst ud endda 

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Jeg er virkelig enig med dig. Majbritt - det er meget muligt at du ikke vejer det mest fornuftige, men du må ikke sige at dine billeder er "fy føj". Det sidder VIRKELIG godt på dig, og jeg er sikker på, at du er rigtig smuk Med det sagt, så er så super, at du gør noget ved det, da det jo ikke er sundt at være overvægtig. Bare tænk på at det i hvert fald ikke er det der kommer til at frarøve dig livet, hvis du bliver en super fit dame  - men jeg vil altså bare sikre mig at du ved, at du slet ikke ser så værst ud endda 

hvor er du da sød... jeg bliver helt rørt til tårer glædes tårer i dag...

Jeg takker for søde ord og glæder mig til at få smidt de kilo der driller ...

Anmeld

29. november 2011

Corn

Dinna88 skriver:

Hun er Kvinde med stort K

Og de bedste og tryggeste krammere får man i "bløde" arme

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

Corn skriver:

JA, lige præcis

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

twinboys skriver:

hvor er du da sød... jeg bliver helt rørt til tårer glædes tårer i dag...

Jeg takker for søde ord og glæder mig til at få smidt de kilo der driller ...

Så længe du lover at tage det vi skriver til dig, og begynder at tro på det

Anmeld

29. november 2011

Wimmie

twinboys skriver:

du er sgu sej

Tak - det er jeg helt sikker på at du også er 

Anmeld

29. november 2011

Steph_Laurits

twinboys skriver:

nej sådan her

og jeg sådan her

Hehehehe, kunne forestille mig du tit ser sådan ud

Haha

Anmeld

30. november 2011

twinboys

Corn skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.