Corn skriver:
Du må endelig ikke være flov over din krop. Efter jeg læste dette første gang, måtte jeg jo lige lure, og det kan godt være at du er lidt fyldig, men det er da helt klart på den smukke måde...
Du har en meget smuk og velformet krop, og kigger man tilbage i tiden, så har din flotte figur jo været MEGET attraktiv. Før det blev moderne at supermodeller skulle ligne afpillede skelletter, var idealet jo ligesom du ser ud. Hvilket i mine øjne er meget smukkere end nutidens syge ideal.
Og flot gjort at du tør poste dig, når du nu ikke er helt tilfreds
Man har nemlig først lov til at brokke sig, når man har forsøgt at gøre noget ved det

Jeg er virkelig enig med dig. Majbritt - det er meget muligt at du ikke vejer det mest fornuftige, men du må ikke sige at dine billeder er "fy føj". Det sidder VIRKELIG godt på dig, og jeg er sikker på, at du er rigtig smuk
Med det sagt, så er så super, at du gør noget ved det, da det jo ikke er sundt at være overvægtig. Bare tænk på at det i hvert fald ikke er det der kommer til at frarøve dig livet, hvis du bliver en super fit dame
- men jeg vil altså bare sikre mig at du ved, at du slet ikke ser så værst ud endda 

Anmeld