har rykket en grænse idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

føj for sa... da... jeg har lagt billeder ind på baby af mig selv i dag, altså kun iført undertøj og med flæsk og det hele, det er bare over min grænse... men jeg gjorde det for at jeg nu SKAL tage mig sammen til at tabe mig...

pinlige billeder, men nu ligger de der...

Så føler jeg har rykket en grænse i dag...

Majbritt

jeg syntes du er modig og det skal nok komme til at gå godt, jeg kan forestille mig at du er en ståsat kvinde der når der er sat dig noget for, så SKAL DET LYKKEDES.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Wimmie

twinboys skriver:

eeeeeeeeeeejjjjjjjjjj hvordan gjorde du....

Sund mad, mindre fedt og mindre sukker 

Da de sidste 7-8 kilo skulle smides havde jeg også opdaget motionen, så næste gang jeg skal tabe mig bliver det en god kombination 

Har selv været glad for www.madlog.dk

Anmeld

29. november 2011

twinboys

isabellamor skriver:

jeg syntes du er modig og det skal nok komme til at gå godt, jeg kan forestille mig at du er en ståsat kvinde der når der er sat dig noget for, så SKAL DET LYKKEDES.... 

nej ikke når det drejer sig om mig selv men om drengene så kan du lige tro at jeg er...

Men tak for søde ord...

Majbritt

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Wimmie skriver:

Sund mad, mindre fedt og mindre sukker 

Da de sidste 7-8 kilo skulle smides havde jeg også opdaget motionen, så næste gang jeg skal tabe mig bliver det en god kombination 

Har selv været glad for www.madlog.dk

du er sgu sej

Anmeld

29. november 2011

Corn

twinboys skriver:

føj for sa... da... jeg har lagt billeder ind på baby af mig selv i dag, altså kun iført undertøj og med flæsk og det hele, det er bare over min grænse... men jeg gjorde det for at jeg nu SKAL tage mig sammen til at tabe mig...

pinlige billeder, men nu ligger de der...

Så føler jeg har rykket en grænse i dag...

Majbritt

Du må endelig ikke være flov over din krop. Efter jeg læste dette første gang, måtte jeg jo lige lure, og det kan godt være at du er lidt fyldig, men det er da helt klart på den smukke måde...

Du har en meget smuk og velformet krop, og kigger man tilbage i tiden, så har din flotte figur jo været MEGET attraktiv. Før det blev moderne at supermodeller skulle ligne afpillede skelletter, var idealet jo ligesom du ser ud. Hvilket i mine øjne er meget smukkere end nutidens syge ideal.

Og flot gjort at du tør poste dig, når du nu ikke er helt tilfreds

Man har nemlig først lov til at brokke sig, når man har forsøgt at gøre noget ved det

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Corn skriver:

Du må endelig ikke være flov over din krop. Efter jeg læste dette første gang, måtte jeg jo lige lure, og det kan godt være at du er lidt fyldig, men det er da helt klart på den smukke måde...

Du har en meget smuk og velformet krop, og kigger man tilbage i tiden, så har din flotte figur jo været MEGET attraktiv. Før det blev moderne at supermodeller skulle ligne afpillede skelletter, var idealet jo ligesom du ser ud. Hvilket i mine øjne er meget smukkere end nutidens syge ideal.

Og flot gjort at du tør poste dig, når du nu ikke er helt tilfreds

Man har nemlig først lov til at brokke sig, når man har forsøgt at gøre noget ved det

hvor er det smukt skrevet, får helt tårer i øjnene... men der skal altså nogle kilo af... er overfed...

men tusind tak for søde ord...

Anmeld

29. november 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

nej ikke når det drejer sig om mig selv men om drengene så kan du lige tro at jeg er...

Men tak for søde ord...

Majbritt

jeg kender det godt.. men hvis det er det du vil, så skal du gøre det.. og så skal du bede om hjælp.. og manden skal hoppe med på den og støtte dig.. så der bliver handlet de ting ind som der er brug for. sunde madvarer osv.. evt lav en madlog. det tror jeg er en god ide, den laver en madplan til dig med mål om at tabe lige det du ønsker

Anmeld

29. november 2011

Corn

twinboys skriver:

hvor er det smukt skrevet, får helt tårer i øjnene... men der skal altså nogle kilo af... er overfed...

men tusind tak for søde ord...

Det var så lidt...

Prøv engang at kigge på dine billeder igen, så vil du måske også kunne se, at dine proportioner jo er helt rigtige...

Det hele passer sammen, så du har ikke bestemte "kritikområder", det hele følges flot ad...

Med et stille og roligt vægttab vil du nok kunne holde figuren, bare i en lidt smallere udgave.

Jeg tror på dig

Anmeld

29. november 2011

twinboys

isabellamor skriver:

jeg kender det godt.. men hvis det er det du vil, så skal du gøre det.. og så skal du bede om hjælp.. og manden skal hoppe med på den og støtte dig.. så der bliver handlet de ting ind som der er brug for. sunde madvarer osv.. evt lav en madlog. det tror jeg er en god ide, den laver en madplan til dig med mål om at tabe lige det du ønsker

casper er en haj til at hjælpe så det er sgu bare mig der skal tage mig sammen... vi skal bare i gang med vores madplan så kører det igen....

mit første mål er at få lavet en madplan igen i morgen...

Majbritt

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Corn skriver:

Det var så lidt...

Prøv engang at kigge på dine billeder igen, så vil du måske også kunne se, at dine proportioner jo er helt rigtige...

Det hele passer sammen, så du har ikke bestemte "kritikområder", det hele følges flot ad...

Med et stille og roligt vægttab vil du nok kunne holde figuren, bare i en lidt smallere udgave.

Jeg tror på dig

i love you... glæder mig til at tabe mig i et roligt tempo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.