at spare MEGET, på kort tid - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

jlp90

Anonym skriver:

Hej.

Vi er desværre havnet i en dum situation, som gør, at vi er nødt til at finde en sum penge meget hurtigt. Banken vil ikke hjælpe.

Så, piger, har i nogle gode råd?

Hvor sparer i penge?

Kh.

Når det kommer til en madplan er det billigst at købe ind og lave madplan efter varer der er i sæson. F.eks. Agurker der er billigst om sommeren. Arla.dk har opskriftstemaer med de varer der i sæson i øjeblikket til inspiration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Jamen, det vil jeg da gerne gøre en dag! Det må jeg lige se på!

Den er jeg også med på!

Glæder mig allerede

Anmeld

29. november 2011

Carslund

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Det var nogle gode idéer. Har du evt erfaring med, at sælge ting? Altså, hvor sætter man til salg henne?

Har I ikke nogen forældre der kan hjælpe lidt... I kan jo ønske jer penge til jul...

sæt det til salg herinde hvis det er relevant!!!!!

trendsales.dk,

dba.dk,

guloggratis.dk..

vi er heller ikke lavet af penge og køber tit "se dato" varer.... Det kan tit holde sig længere end man tror. Man kan spare rigtig meget på bleer ved at købe i discaunt (staves??) butikker

pøj pøj!!!!

Anmeld

29. november 2011

Ansemusen

Spis rugbrød et par gange om ugen!

Drop sodavand helt eller bare nøjes med en af weekenddagene.

Lav gryderetter og kødsauce med masser af grøntsager (det fylder og er billigt). Sørg for altid at have mad i huset, så I ikke bliver nødt til at købe take away.

Brug kun bilen, når det er nødvendigt - gå eller cykle, når det er muligt!

Giv folk symbolske julegaver - det er tanken der tæller - evt. noget hjemmelavet!

Tænk over mobilforbruget.

Undersøg i budgettet, hvor I evt. kan spare - er der nogle ting som kan gøre billigere, abonnementer som kan blive billigere osv.

Handle ALTID i de billige forretninger først, og hold jer til en indkøbsliste!

Anmeld

30. november 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Den er jeg også med på!

Glæder mig allerede

Uha, sikke et pres, haha Jeg skal liiiige se på det.. Mange af mine opskrifter har jeg i hovedet fordi jeg har mistet dokumentet med dem alle. Så ska lige i tænkeboksen

Anmeld

30. november 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Uha, sikke et pres, haha Jeg skal liiiige se på det.. Mange af mine opskrifter har jeg i hovedet fordi jeg har mistet dokumentet med dem alle. Så ska lige i tænkeboksen

Så er det jo intet problem - SÆT IGANG

Anmeld

30. november 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Så er det jo intet problem - SÆT IGANG

Du må være sindssyg

Anmeld

30. november 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

vvivil

Du må være sindssyg

Jeg ville være rigtig glad, hvis du ville dele dine opskrifter og idéer en dag..

Men jeg er lidt ked af, at tråden her i den grad er gået fløjten..
I må selvfølgelig skrive præcis hvad i lyster - men i må også gerne lige overveje, om dét i skriver, gavner det oprindelige indlæg..

Tak, til alle jer der har svaret, givet gode råd og idéer!
Vi skal nok klare den - omend julen bliver meget sparsom

Anmeld

30. november 2011

Dinna88

fejl

Anmeld

30. november 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Jeg ville være rigtig glad, hvis du ville dele dine opskrifter og idéer en dag..

Men jeg er lidt ked af, at tråden her i den grad er gået fløjten..
I må selvfølgelig skrive præcis hvad i lyster - men i må også gerne lige overveje, om dét i skriver, gavner det oprindelige indlæg..

Tak, til alle jer der har svaret, givet gode råd og idéer!
Vi skal nok klare den - omend julen bliver meget sparsom

Jeg ser på det. Det bliver ikke lige nu og her, da det kommer til at tage tid

Vi har vel på ingen måder ødelagt din tråd, det har nok snarere gavnet dig, at vi har skrevt i den så mange gange, og dermed oppe den Bare her på sidste side har du tre personer der skriver nogle fif. De havde sandsynligvis ikke set din tråd ellers Men jeg beklager da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.