at spare MEGET, på kort tid - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Dinna88

Fjern kødet fra jeres aftensmad Vi bruger MAKS 250 kr om ugen på mad herhjemme, til to voksne, og det er uden kød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Gud, du siger jo noget!

Nej, de er ikke bundet til noget

Så blev det hele da lige en anelse mere overkommeligt.

Hvorfor tænkte jeg ikke på det?

Dejligt for Jer! 

Anmeld

29. november 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Gud, du siger jo noget!

Nej, de er ikke bundet til noget

Så blev det hele da lige en anelse mere overkommeligt.

Hvorfor tænkte jeg ikke på det?

tror bare ikke lige man tænker over dem før de er der..

men ja, hjalp det ikke lidt?? og hvis det så er, så spar saftevandet og sodavanden væk, og drik vand, og så køb en enkelt juice til weekenden osv, så kan man hurtigt spare mange penge..

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvis jeg selv skulle spare ville det også være på benzin og evt handle ind på tilbud til en uge af gangen

Det lyder virkelig også fornuftigt

Benzinen vil vi prøve, at spare - desværre kan vi bare ikke køre meget mindre end vi gør pt.

Kunne du (eller andre) evt have lyst til, at give et bud på en billig madplan til en uge?

Det ville virkelig være en stor hjælp!

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Fjern kødet fra jeres aftensmad Vi bruger MAKS 250 kr om ugen på mad herhjemme, til to voksne, og det er uden kød.

Virkelig? Det lyder fantastisk, hvis det kunne lade sig gøre!

Manden min er meget, meget glad for sit kød. Jeg kunne godt undvære det.

Kunne du evt have lyst og tid til, at give nogle bud på noget lækkert kød-frit aftensmad?

Anmeld

29. november 2011

come2

Jeg køber oksekød, når det er sat ned til 20kr pr pakke. Og blander så en masse frost grøntsager i og laver sovs af mælk og tomatpure. og så pasta til. Det er billigt og nemt :O))

ellers så er der også rugbrød med tun, æg osv

Køber faktisk rigtig mange ting, når de er ved at nå udløbsdatoen. Det sparer man også lidt ved.

Anmeld

29. november 2011

Maja_4000

Dinna88 skriver:

Jeg synes virkelig du burde lave en tråd med alle dine lækre opskrifter Hehe

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

tror bare ikke lige man tænker over dem før de er der..

men ja, hjalp det ikke lidt?? og hvis det så er, så spar saftevandet og sodavanden væk, og drik vand, og så køb en enkelt juice til weekenden osv, så kan man hurtigt spare mange penge..

Nej, jeg var vist lige slået helt ud et øjeblik - så nu ser det jo helt anderledes overkommeligt ud

Og sodavand bliver der ikke købt mere af, før end der er styr på pengene igen. Det må være sundt for både økonomien og mig!

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg køber oksekød, når det er sat ned til 20kr pr pakke. Og blander så en masse frost grøntsager i og laver sovs af mælk og tomatpure. og så pasta til. Det er billigt og nemt :O))

ellers så er der også rugbrød med tun, æg osv

Køber faktisk rigtig mange ting, når de er ved at nå udløbsdatoen. Det sparer man også lidt ved.

Når du køber ting tæt på udløb, har du så aldrig problemer med at det bliver for dårligt? Eller fryser du det?

Anmeld

29. november 2011

come2

Kød tæt på udløb smider jeg i fryseren

og pålæg når vi at spise. Vi tager tit rugbrød fordi det er billigt og nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.