Aldis bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Troldemommi

Vi bruger også kun dem, de er de bedste :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Pige2009

Sandra29 skriver:

Er der nogen som har erfaring med Aldi's bleer Libelle?? Har hørt de skulle være gode, men kunne godt lige bruge lidt flere erfaringer?

Jeg synes, du skal drage dine egne erfaringer med bleerne. Her i huset har vi prøvet alle slags, og Libero viste sig at sidde bedst på min datter, så dem fik hun og har stadig, og jeg synes også de er super gode

Anmeld

29. november 2011

maisofie

prøv dig frem.. børn er forskellige.. her i huset bruger vi dem osse.. de holder altid tæt.. med mindre der som andre osse siger kommer en stor aflevering, men der kan libero og pampers heller ikke holde tæt.. i hvertfald ikke hvad jeg har erfaret med bette pigen..

Anmeld

29. november 2011

Fru Aagaard

Jeg brugte dem til Maiken da hun var baby og de var super gode, aldrig havde hun uheld når vi brugte Vibelle eller Libero.

Men, det jo ikke sikkert de er så gode til dit barn, så det er jo bare med at prøve

Anmeld

29. november 2011

Fru Aagaard

Fru Aagaard skriver:

Jeg brugte dem til Maiken da hun var baby og de var super gode, aldrig havde hun uheld når vi brugte Vibelle eller Libero.

Men, det jo ikke sikkert de er så gode til dit barn, så det er jo bare med at prøve

Dengang hed de Vibelle og ikke Libelle

Men, som andre skriver - prøv dig frem

Anmeld

29. november 2011

Fru Aagaard

Fru Aagaard skriver:

Dengang hed de Vibelle og ikke Libelle

Men, som andre skriver - prøv dig frem

Anmeld

29. november 2011

cash83

I de små str. Var de gode..nu er vi oppe i en str. 4 g synes de er møg elendige :-)

Anmeld

29. november 2011

Sandra29

Tusinde tak for jeres deling af erfaring - tror bestemt jeg vil give dem et forsøg, de er jo noget billigere end Pampers og Libero.

Anmeld

29. november 2011

Røverdatter

Sandra29 skriver:

Er der nogen som har erfaring med Aldi's bleer Libelle?? Har hørt de skulle være gode, men kunne godt lige bruge lidt flere erfaringer?

Jeg bruger dem til Birk, og er meget godt tilfreds! De er billige og holder godt tæt, selvom dettil tider kan løbe op af ryggen (Hvis det er meget tyndt!) Men kan klart anbefale dem!

Anmeld

29. november 2011

B&J

de holder også tæt her hos os og vores dreng drikker meget de er så lette og ja de er bare super gode..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.