Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen som har erfaring med Aldi's bleer Libelle?? Har hørt de skulle være gode, men kunne godt lige bruge lidt flere erfaringer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sandra29 skriver: Er der nogen som har erfaring med Aldi's bleer Libelle?? Har hørt de skulle være gode, men kunne godt lige bruge lidt flere erfaringer?
vi brugte dem til vores den første og der var de super gode. holdte godt tæt om natten da han tissede meget. så klart ville jeg anbefalde dem.
ja jeg har næsten kun brugt dem da mine børn brugte blee. bruger dem stadig til lucas som natble og jeg syntes at de er nogen af de bedste bleer.
mizz-lillemor06 skriver: vi brugte dem til vores den første og der var de super gode. holdte godt tæt om natten da han tissede meget. så klart ville jeg anbefalde dem.
De holder også tæt hos os.. Laura tisser igennem andre mærker..
elias tisser aldrig igennem dem, men tilgengæld kan de ikke holde hans puha inde det løber ud til begge sider! så vi er stoppet med dem. rama1000's landlord bleer synes jeg er super!!
Perfekt...
Der bliver kun skidt igennem hvis det virkelig er en STOR aflevering..
Tisser aldrig igennem
De kunne ikke holde min dreng tør som baby. Det var kun libero der kunne...
Vi bruger dem og jeg synes de er meget bedre end de kendte og dyre mærker!!! Min datter laver altid stort om morgenen lige når hun er vågnet.. det er jo så i en ble der er fyldt med tis fra natten og den holder alligevel altid tør og tæt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128