Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chris! skriver: Hey.. Som overskriften lyder.. er nysgerrig, så ville lige høre hva i giver jeres børn i julegaver? Min "store" dreng som lige er blevet 5 får: En lego city farm pakke = http://prispresseren.dk/lego/city/lego-city-farm-v29-66358 En ny cd afspiller da hans gamle er gået i stykker = http://webshop.coop.dk/vare/lumatron-ghettoblaster-model-rcd-29w-hvid/5750003719991?kategorier=elektronik%2Flyd%2Fbaerbar-lyd-og-ghettoblastere og nogle hovedtelefoner dertill Christina
Hey..
Som overskriften lyder.. er nysgerrig, så ville lige høre hva i giver jeres børn i julegaver?
Min "store" dreng som lige er blevet 5 får:
og nogle hovedtelefoner dertill
Christina
min datter på 6 får det der farm city lego sæt som du selv har linket.
datter på 3 får træ lege køkken.
datter på 9 får zju zju hamster tror jeg de hedder.
bonus søn på 3 får lego og nogen renovations biler.
bonus søn på 5 får også lego og renovations biler.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Mine drenge får 2 bluser hver, det fede regnbuefarvede sengetøj og en lap hvorpå at de til januarudsalget får en fladskærm hver... Glædelig jul...
Mine drenge får 2 bluser hver, det fede regnbuefarvede sengetøj og en lap hvorpå at de til januarudsalget får en fladskærm hver...
Glædelig jul...
Hold da op nogle store gaver De bliver da ellevilde
min søn på 3,5år får en nintendo dsi + 2 spil og en taske til den
min søn på 5mdr får en autostol og en peter plys rengel
min dreng på 3 får dette
Min Søn på 5 år får af os:
3 KNIGTHS Figurer til hans BORG som hans far har lavet til ham, + 1 pk med GEOMAC + barcelona fodboldstøj + Monstertruck bil + Lego faktory + hotweelsbane
lucas<3 skriver: må man se et billede a dukkehuset `?
må man se et billede a dukkehuset `?
Bliver desværre lidt svært at vise det frem for da vi skulle fjerne tapet osv stille og roligt skilte det ad...det har så ikke kunne tåle at stå i deres kælder i så mange år og så komme op i alm varme... men vi har gemt alle dele så vi kan få det ordentlig fikset når der er alm dage igen men har tiden bare slet ikke været til når der pludselig skulle gøres så stor en renovering ud af det...men vi kan simpelthen ikke få os selv til bare at smide det ud...
Uhh en hel masse fra cars 2
Lego: lynet, bumle og en pitstop
py og badekåbe
madkasse
spil til nintendo 3ds
M&M's Mor skriver: Bliver desværre lidt svært at vise det frem for da vi skulle fjerne tapet osv stille og roligt skilte det ad...det har så ikke kunne tåle at stå i deres kælder i så mange år og så komme op i alm varme... men vi har gemt alle dele så vi kan få det ordentlig fikset når der er alm dage igen men har tiden bare slet ikke været til når der pludselig skulle gøres så stor en renovering ud af det...men vi kan simpelthen ikke få os selv til bare at smide det ud...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128