Hva gir i jeres unger i julegave? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.458 visninger
72 svar
0 synes godt om
29. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hey..

Som overskriften lyder.. er nysgerrig, så ville lige høre hva i giver jeres børn i julegaver?

Min "store" dreng som lige er blevet 5 får:

og nogle hovedtelefoner dertill

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

tinasmor

Her får hun nogle ting fra Fisher Price: talende testel, og Dora the Explora ting, hun får en lagkage i træ, fiske bogstaver til badekaret, legehus i pap, en ny kjole, lagen til seng, hårelastiker, Peter Plys glas, spiseunderlag med Rasmus Klump, sutsko, fehus, underbukser med hello Kitty, nye tusser, nye fine "danse-sko"Thomas tog-bog. Gaverne er købt for mormor og morfar og fra moster og fra onkel og fra os. 

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

29. november 2011

K&S

Chris! skriver:

Hey..

Som overskriften lyder.. er nysgerrig, så ville lige høre hva i giver jeres børn i julegaver?

Min "store" dreng som lige er blevet 5 får:

og nogle hovedtelefoner dertill

Christina

Anton får en lille lænestol af os

Anmeld

29. november 2011

Chri9000

tinasmor skriver:

Her får hun nogle ting fra Fisher Price: talende testel, og Dora the Explora ting, hun får en lagkage i træ, fiske bogstaver til badekaret, legehus i pap, en ny kjole, lagen til seng, hårelastiker, Peter Plys glas, spiseunderlag med Rasmus Klump, sutsko, fehus, underbukser med hello Kitty, nye tusser, nye fine "danse-sko"Thomas tog-bog. Gaverne er købt for mormor og morfar og fra moster og fra onkel og fra os. 

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Hold da op en omgang, lyder som en masse gode gaver..

Anmeld

29. november 2011

Chri9000

K&S skriver:

Anton får en lille lænestol af os

Lækkert - faktisk en go ide.. har du billede?

Anmeld

29. november 2011

twinboys

Mine drenge får 2 bluser hver, det fede regnbuefarvede sengetøj og en lap hvorpå at de til januarudsalget får en fladskærm hver...

Glædelig jul...

Anmeld

29. november 2011

tinasmor

Chris! skriver:

Hold da op en omgang, lyder som en masse gode gaver..

Ja jeg håber også hun bliver glad for dem. Jeg har købt dem på nettet så de var ikke så dyre, og så synes jeg det fungerede så godt sidste år med at mine forældre bare giver pengene til os så vi selv  kan købe så det samme gør vi i år med min søster og min gl. onkel. Det kan nogle gange være så svært for andre lige at vide hvad der hitter hos en 3 årig (tilgengæld køber min søster så gaverne fra mig til mine to nevøer, det er jeg glad for, for jeg er slet ikke inde i hvad en 6 årig og en 13 årig dreng synes ville være det bedste under juletræet

Anmeld

29. november 2011

Chri9000

twinboys skriver:

Mine drenge får 2 bluser hver, det fede regnbuefarvede sengetøj og en lap hvorpå at de til januarudsalget får en fladskærm hver...

Glædelig jul...

Uhh.. Heller ikke dårligt 

Anmeld

29. november 2011

tinasmor

twinboys skriver:

Glædelig jul...

wow det bliver de da helt vildt glade for

Anmeld

29. november 2011

Chri9000

tinasmor skriver:

Ja jeg håber også hun bliver glad for dem. Jeg har købt dem på nettet så de var ikke så dyre, og så synes jeg det fungerede så godt sidste år med at mine forældre bare giver pengene til os så vi selv  kan købe så det samme gør vi i år med min søster og min gl. onkel. Det kan nogle gange være så svært for andre lige at vide hvad der hitter hos en 3 årig (tilgengæld køber min søster så gaverne fra mig til mine to nevøer, det er jeg glad for, for jeg er slet ikke inde i hvad en 6 årig og en 13 årig dreng synes ville være det bedste under juletræet

Jeg synes det en god ide.. den måde i gør det på... Og i ved jo hvad hun ønsker sig, og omvendt mht dine søsters børn..

Jeg køber også selv gaver til Liam, for min farfar altså hans oldefar.. men han er jo også gammel.. der får jeg også bare pengene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.