Hvor handler du på nettet i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Ja meget. og vi bager sjælden kun en potion når vi bager.

Er vist blevet afhængelig af vores maskine

Selv frikadellefarsen bliver rørt i vores. 

Og så er jeg helt tosset med mit pastatilbehør. Er så nemt at lave pasta selv med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Selv frikadellefarsen bliver rørt i vores. 

Og så er jeg helt tosset med mit pastatilbehør. Er så nemt at lave pasta selv med det. 

Ja alt komme i den, jeg røre aldrig noget i hånden mere udover lige sovsen

iih pasta sættet har vi snakket om at købe til hinanden i julegave for den må være god til også at rulle fondant ud med.

Hvad med rivejernene er de også gode?

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Ja alt komme i den, jeg røre aldrig noget i hånden mere udover lige sovsen

iih pasta sættet har vi snakket om at købe til hinanden i julegave for den må være god til også at rulle fondant ud med.

Hvad med rivejernene er de også gode?

Jeg har ikke rivejernene, tror ikke jeg ville få det brugt så meget. 

Har ikke lige arbejdet med fondant, men kunne da forestille mig at det ville kunne lade sig gøre med pastadimsen. 

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Jeg har ikke rivejernene, tror ikke jeg ville få det brugt så meget. 

Har ikke lige arbejdet med fondant, men kunne da forestille mig at det ville kunne lade sig gøre med pastadimsen. 

Ja det må kunne lade sig gøre det ville gøre det meget letter for mig (eller min mand for jeg kan ikke rulle det ud selv)

Må igang med at finde et godt tilbud på den

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Ja det må kunne lade sig gøre det ville gøre det meget letter for mig (eller min mand for jeg kan ikke rulle det ud selv)

Må igang med at finde et godt tilbud på den

Ja, utroligt det skal være så dyrt. 

Opdagede lige at din datter hedder Naia. Flot navn.

Fra en anden Naja

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Ja, utroligt det skal være så dyrt. 

Opdagede lige at din datter hedder Naia. Flot navn.

Fra en anden Naja

Ja det er ret vildt med de priser og nu kan det snart ikke betale sig at bestille hjem fra udlandet for postdanmark skal til at have 13% af genstandens værdi syntes virke lige det for fejtn

hihi tak det er sådan et flot navn, og et vi slet ikke hvade haft på tale før efter fødslen

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Ja det er ret vildt med de priser og nu kan det snart ikke betale sig at bestille hjem fra udlandet for postdanmark skal til at have 13% af genstandens værdi syntes virke lige det for fejtn

hihi tak det er sådan et flot navn, og et vi slet ikke hvade haft på tale før efter fødslen

Okay, havde ikke lige hørt det med postdanmark. Det er da utroligt, hvad de tillader sig at tage penge for. 

Ja, og så betyder det lillesøster. 

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Okay, havde ikke lige hørt det med postdanmark. Det er da utroligt, hvad de tillader sig at tage penge for. 

Nej jeg forstå det heller ikke og syntes virkelig heller ikke det kan være rigtig at hvis man ikke opgiver der ikke er betalt tool så må postdanmark åbenbart åbne ens pake.

Hihi Ja det fandt vi udaf da vi kom hjem fra syghuset og det kan jo ikke passe bedre til vores lillesøster hihi

Anmeld

6. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Købte glas skålen i går og har bagt den første kage med den nye pisker den var super god. Kan varmt anbefales.

I morgen håber jeg på at prøve mig kødhakker til Vaniliekrænse igen igen og håber på de bliver sprøde denne gang

Anmeld

6. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Købte glas skålen i går og har bagt den første kage med den nye pisker den var super god. Kan varmt anbefales.

I morgen håber jeg på at prøve mig kødhakker til Vaniliekrænse igen igen og håber på de bliver sprøde denne gang

Er kun en lille smule misundelig. Tror den ryger på ønskesedlen. Får du brugt din kødhakker meget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.