Hvor handler du på nettet i udlandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

SaNiNa

Dubai skriver:

Du kan ikke finde paa ebay.co.uk?

Mener der er et firma i england hvor du kan faa sendt det du koeber til hvorefter de sender det til dig for et lille beloeb, paa samme maade som i USA. Vil lige se om jeg kan huske navnet

Tak må lige prøve at kigge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Tak. 

har lige haft skrevet til selv amazon.co/uk og jeg forslog jeg skulle prøve at kontakte sele buktikken som jeg anoncere for om høre om de kan gøre en undtagelse så det håber jeg på de kan gøre.

Ellers så har der nogen på ebay bare ikke helt så billige

Anmeld

29. november 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

har lige haft skrevet til selv amazon.co/uk og jeg forslog jeg skulle prøve at kontakte sele buktikken som jeg anoncere for om høre om de kan gøre en undtagelse så det håber jeg på de kan gøre.

Ellers så har der nogen på ebay bare ikke helt så billige

så  må vi se, hvad de siger. Men kan jo være at de så kræver en bondegård for at sende det. 

Anmeld

29. november 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

så  må vi se, hvad de siger. Men kan jo være at de så kræver en bondegård for at sende det. 

ja, skal selvfølgelig have regnet om hvor meget dyre det bliver i forhold til ebay og prisen her hjemme før jeg bestiller den

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Fandt den på spar-momsen.dk har nemlig stadig ikke fået svar fra butikken. så nu håber jeg den kommer med posten i dag

hov har du forresten glasskålen? og bruger du den? overvejer nemlig at købe den + den nye pisker som kommer helt ud i kanten af skålen

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Fandt den på spar-momsen.dk har nemlig stadig ikke fået svar fra butikken. så nu håber jeg den kommer med posten i dag

hov har du forresten glasskålen? og bruger du den? overvejer nemlig at købe den + den nye pisker som kommer helt ud i kanten af skålen

Tak for svar. 

Jeg var lige ved at købe glasskål og den krog i onsdags. Magasin i Odense havde tilbud på begge dele til 600, mener jeg. 

Overvejer stadig at give mig selv det i julegave.  Synes den er supersmart den nye krog, for synes godt det kan være et problem med den gamle at den ikke kommer helt ud i kanterne. 

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Tak for svar. 

Jeg var lige ved at købe glasskål og den krog i onsdags. Magasin i Odense havde tilbud på begge dele til 600, mener jeg. 

Overvejer stadig at give mig selv det i julegave.  Synes den er supersmart den nye krog, for synes godt det kan være et problem med den gamle at den ikke kommer helt ud i kanterne. 

Jeg var nemlig også lige ved at købe den i inspiration i går de har den til 499 for begge dele tror jeg må ud og have den i dag.

For syntes altid vi magler en skål mere

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Var lige på magasins hjemmeside. Er 500 kr tilsammen de to ting er på tilbud til. 

Anmeld

5. december 2011

Noahmor

SaNiNa skriver:

Jeg var nemlig også lige ved at købe den i inspiration i går de har den til 499 for begge dele tror jeg må ud og have den i dag.

For syntes altid vi magler en skål mere

Ja og så er glasskålen superflot. 

Anmeld

5. december 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Ja og så er glasskålen superflot. 

Ja meget. og vi bager sjælden kun en potion når vi bager.

Er vist blevet afhængelig af vores maskine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.