har i hørt om drengen fra frankrig der er død???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Maemi

Hasselnødden skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1665639.ece Hvad med denne mor?

WTF???? Hun må sgu have en skrue løs... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Mumto3

Stumpen skriver:

(Det lyder langt mere kold end det er) men det lyder til at det var det bedste for knægten - at få fred, for denne verden har ikke været skabt for ham 

Det var faktisk også min tanke, hvor skrækkelig den end er.

Anmeld

29. november 2011

H+S Skjolgborg.

Hvorfor HHHH kan man ikke behandle sin børn ordenligt så må man heller lade være med af få børn.Børn skal have alt den kærlighed de kan få og man skal behandelse sine børn ordenlig.

Jeg er mundlam også læste lige linke.

Arme dreng.

Mvh Henriette

Anmeld

29. november 2011

H+S Skjolgborg.

Maemi skriver:

Til af starte med troede jeg hun talte med sig selv arme dreng af han skal høre sådan nået og fra sin egen mor af.

Henriette

Anmeld

29. november 2011

H+S Skjolgborg.

Maemi skriver:

Til af starte med troede jeg hun talte med sig selv arme dreng af han skal høre sådan nået og fra sin egen mor af.

Henriette

Anmeld

29. november 2011

MaleneJensen

Er fuldstændig CHOKERET Hvem kan dog får sig til sådan noget? for Satan da et svin til far!!

STAKKELS STAKKELS BØRN....  Håber da ikke pigen kommer til af være mere sammen med faren noglesinde..!!

Stakkels Barn

Anmeld

29. november 2011

Maemi

Henriette Skjoldborg skriver:

Henriette

Ja, det er virkelig synd... Det er ikke så mærkeligt at vi har så mange mærkelige mennesker i verden, når man få sådan en opvækst... 

Anmeld

29. november 2011

3rollinger

Jeg tror kun hun kan blive ved i saa lang tid fordi hun har den lille dreng paa skoedet. Ellers havde hun sgu faaet nogen smaek!!

Dybt, dybt pinligt.

Anmeld

29. november 2011

FogL

Jeg er mundlam!

Anmeld

29. november 2011

FogL

http://ekstrabladet.dk/112/article1665639.ece Hvad med denne mor?

Er det kun mig der synes hun virker fuld!? 

Well, rigtig mange englændere (ikke for at generalisere!!) har et vist had og behov for at råbe og sige "se mig"! Det siger jeg, fordi at sjovt nok, hver gang nogen bliver arresteret her hvor jeg bor (Dubai), er det englændere. Altid. Man hører ikke om amerikanere, kinesere, indere eller tyskere. Så i mit hoved, er det der bare endnu et tegn på at de ikke kan sidde stille i mere end ti minutter. I mere end en forstand, tydeligvis. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.