har i hørt om drengen fra frankrig der er død???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Isabella_mor

syntes det er GANSKE forfærdeligt, de forældre skulle klynges op til offentligt skue..

og udsættes for deres livs maridt...

SÅDAN EN LORTEFAR OG JA OGSÅ EN LORTEMOR....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

VIPpigen

Nej hvor sørgeligt åhh, den minder mig om bogen "et mishandlet barn" den er vidst også fransk, og moren er total syg i hovedet.... Og så om Pelze drengene..... Jeg forstår ikke man får børn når man skal være sådan mod dem...

Godt nok blev jeg gal på Lilje til morgen, hun slog koppen med mælk ud af hånden på mig, og i 1 min var jeg gal og sagde at det ville jeg ikke have... Og da jeg så satte mig med hende viste det sig at det bare var fordi hun gerne ville sidde og putte ved mor... Øj jeg havde det skidt bagefter

Anmeld

28. november 2011

Hasselnødden

4xGreve skriver:

Børn skal da te sig det er en del af deres udvikling og sådan en lille dreng kan jo slet ikke forstå en så grim og voldsom handling fra sine forælre (og selvom han kunne er det ikke okay at ty til sådan nogle handlinger overfor sine børn eller andre mennesker)... puhaa hvor er det modbydeligt... stakkels knægt ved ikke om det er homonerne men får f.... helt tåre i øjne

Ethvert menneske med evnen til empati for andre ville fælde en tåre over en så modbydelig forbrydelse - så nej, det er ikke dine hormoner. Det er dit sunde jeg, der reagerer!  fra een som fælder stribevis af tårer.

Hvil hvor ingen ondskab længere kan nå dig, lille ven

Anmeld

28. november 2011

Hasselnødden

28. november 2011

Phoenix

Hvor er det frygteligt  Nogen folk burde ikke ha lov at ha' børn. Hvordan kan man være så modbydelig 

Anmeld

29. november 2011

PernilleB

det er simpelt hen bare for klamt, og så urealistisk, a forældre kan gøre sådan noget emd noget så hjælpeløst som et barn.. jeg holdt min datter ekstra lang til inden hun skulle i seng igår efter a have læst det... folk som går sådan noget skal bare ikk have lov til a leve noget godt liv emre, efter sådan en tragedie..!!! ad...

Anmeld

29. november 2011

Camulla

Hasselnødden skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1665639.ece Hvad med denne mor?

Gud, WTF?! Hvad fejler hun??! Stakkels hendes dreng... 

Anmeld

29. november 2011

pussekat

PernilleB skriver:

har i hørt om dregen som døde fordi hans far puttede han i vaskemaskinen, fordi han havde teet sig i børnehaven.... han blev 3 år.... er helt mundlam..!!!

hold da op 2 klathat og narrrerøven

Anmeld

29. november 2011

Jonatansmor

Sarkozy har en side på facebook - send ham dog en besked?

Intet sker i verden, hvis ingen er lidt frække

RIP lille skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.