pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frøken J. skriver:
Er lidt bange for at komme til at overse appetitspring! Har haft en dag af og til hvor jeg har tænkt og været ret sikker på det var appetispring, men nu er jeg så ikke så sikker alligevel. Synes det beskrives hos folk som at den lille hænger i brysterne konstant og bare vil spise og spise, og det er ikke lige det jeg har oplevet. Det har mere været noget med at hun har spist hver 2. time i stedet for hver 3-4 time og sådan.
Jeg er lidt nervøs for om jeg ikke ligger hende til ofte nok, for det er jo vigtigt hun får lov at øge produktionen. Synes i det hele taget det er svært at vide om hun pjevser fordi hun er sulten, eller om det er andre årsager. Men jeg ammer senest hver 4. time, som regel hver 2-3 time.
Hvordan fanger jeg signalerne? Er jo også nervøs for at ligge hende til for ofte med risiko for overfodring. Selv hvis jeg bøvser under amningen, er hun ike lige verdens bedste til at opdage når hun har fået nok, og så gylper hun lidt (men ikke meget) bagefter.
Hun tager fint på, så det er ikke dét. 7 uger i dag og 5,5 kilo og 59 cm (lille tyksak).
I får lige et skønt foto af prinsessen som afslutning på mit spørgsmål
Fordi det er så godt!
min dreng havde også sådan en uge da han var ca. 5 uger hvor jeg ammede ofte og i meget lang tid...nu ammer jeg stadig ca. hver anden time men han er færdig efter ca 30min.
sjovt nok igår og idag ville han ammes hele tiden.
igår fra ca. kl 16 til 20.30 og idag det samme bortset fra at han græd og græd og var utrøstelig...prøvede at pumpe ud og fandt ud af at der ikke kom mere mælk...kom lidt efter noget tids pumpning
nu har jeg givet ham mme og så må jeg håbe at jeg kan amme til næste måltid
så ja jeg giver ham mad når han er sulten og hvis det tager lang tid så må det gøre det
super flot billede af din datter

Anmeld