Giraffen skriver:
Hej piger
Jeg har en lille idé om at jeg vil skynde mig at få lillepigen skrevet op så snart hun er født - og så er det jeg snart skal til at overveje hvor hun skal skrives op 
Vi bor på Trøjborg og det ville være perfekt hvis dp/vs kunne være i gåafstand
som udgangspunkt ved vi ikke hvad der passer bedst til hende endnu så derfor er jeg meget åben for begge dele - umiddelbart vil vi gerne finde en god dagplejer til at starte med pga økonomien og hvis vi finder hun ikke får nok 'spræl' der så finder vi en vuggestue 
men altså - kom glad med jeres bud og evt om I har en idé om hvorvidt de er til at komme i nærheden af. Har en fornemmelse af at institutionerne i og omkring Trøjborg er umulige at få plads på, men hvor ville det være ærgerligt at skulle køre helt uden for byen når man nu bor lige om hjørnet fra en hel masse 
Uh jeg har også boet på trøjborg engang - dejligt sted
Nå, men det var altså før jeg fik børn, men har en ven der har børn i den der ligger i Herluf Trolles gade (på hjørnet af den og Tordenskjoldsgade)- den skulle være SUPER - men mener også de var på venteliste, så deres yngste var vist 1½ år, før han kunne komme ind.
Ellers lå der dengang (7 år siden) en Vuggestue i Otte Ruds gade. jeg ville selv vælge en ren vuggestue, hvis jeg havde muligheden 
Anmeld