Åh glædelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

MaybeBaby

Dubai skriver:

haha saa lige jeg har glemt at rette min status (tak for reminderen). Jeg har en baby paa 3mdr nu . Men ellers mange tak

Haha, så smider jeg da lige lidt soveheld din vej! min sov fra 23-07 og så lige 20 min spisning liggende og så som skrevet til kl 10. Og igen fra 12.15-15.30 og nu har han sovet på min mave i en time. Og så vil han nok tage en til lur lidt senere og så i seng kl 22/23. Er ret heldig men han vil desværre sjælden ligge i sin egen seng om natten, så det er ret træls. Eller var det måske lidt dp held, der skulle jeres vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Hulubulu86

MaybeBaby skriver:

Haha, så smider jeg da lige lidt soveheld din vej! min sov fra 23-07 og så lige 20 min spisning liggende og så som skrevet til kl 10. Og igen fra 12.15-15.30 og nu har han sovet på min mave i en time. Og så vil han nok tage en til lur lidt senere og så i seng kl 22/23. Er ret heldig men han vil desværre sjælden ligge i sin egen seng om natten, så det er ret træls. Eller var det måske lidt dp held, der skulle jeres vej?

Helt bestemt soveheld , han tog lige 17 vaagne timer i streg i dag. Han er saadan ca verdens dejligste og gladeste baby der aldrig graeder, men han kraever intens underholdning hele tiden (min dreng mener ikke man kan blive overstimuleret) og jeg er saaaaaa traet hehe. Det er dog dejligt med en dag med lutter glade baby-smil

Han har sovet max 6-8 afbrudte timer i de sidste 2.5 maaned og da jeg i de timer baade skal sidde med ham lidt for at han sover dybt, nusse ham, for at han fortsaetter soevnen, skal rydde op, lave mad og spise, saa er der pludselig ikke mange timer tilbage.

Jeg snakkede med en SP der mente at han jo nok bare ikke havde det store soevnbehov, det eneste jeg taenkte var bare ''Jamen det har jeg''.

Det er da helt vildt som din kan sove, min mand sidder ved siden af mig og siger Oh My God, how is that possible? Er de fleste dage saadan med ham?

Kan vaere din baby skal opdrage min lidt

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

MaybeBaby skriver:

Gud, mon man også skal gøre det her? Bum bum bum - det var vist godt jeg fik snakket med dig!

Uh ja, det må du da hellere lige undersøge!

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

Dubai skriver:

Helt bestemt soveheld , han tog lige 17 vaagne timer i streg i dag. Han er saadan ca verdens dejligste og gladeste baby der aldrig graeder, men han kraever intens underholdning hele tiden (min dreng mener ikke man kan blive overstimuleret) og jeg er saaaaaa traet hehe. Det er dog dejligt med en dag med lutter glade baby-smil

Han har sovet max 6-8 afbrudte timer i de sidste 2.5 maaned og da jeg i de timer baade skal sidde med ham lidt for at han sover dybt, nusse ham, for at han fortsaetter soevnen, skal rydde op, lave mad og spise, saa er der pludselig ikke mange timer tilbage.

Jeg snakkede med en SP der mente at han jo nok bare ikke havde det store soevnbehov, det eneste jeg taenkte var bare ''Jamen det har jeg''.

Det er da helt vildt som din kan sove, min mand sidder ved siden af mig og siger Oh My God, how is that possible? Er de fleste dage saadan med ham?

Haha, ja den var god: jamen det har jeg. Og jeg vil sige at han har sådanne dage 9 ud af 10. Så er der dage hvor det kræver 1 times renden til og fra barnevognen for at give sut, men så plejer han også at overgive sig. Jeg skulle lige ned og handle nu her og gav den sovende baby videre til kæresten, og han har sovet lige siden kl 18-21 hvor vi lige har vækket ham, så han kan spise. Oftest plejer han kun at sove en times morfar eller to her om aftenen og så ellers være vågen til vi går i seng. Og han sover minimum 6 timer før han vågner om natten og vil have mad. Faktisk er det sådan nu, at han først vågner når vækkeuret ringer kl 6, så lidt liggende mad og så lige et par timer til hvis vi lægger ham i hans seng her om aftenen vil han bare være rigtig utilfreds, men uha i stuen i larm fra tv'et, dér kan han sove?! Og han har sovet mere eller mindre igwnnem om natten (22/23-05/06) siden han var 5 uger. Og jeg ved nu, at det ikke er normen (det troede jeg fejlagtigt i lang tid) men men men! Selvom han altid sover om natten, så har vi også dage, hvor han bare nægter at falde i søvn og bliver overtræt. Så jeg kender LIDT til ingen overskud at have i løbet af en dag - sidste mandag gik jeg i nattøj og Morgenhår og lavede INTET hele dagen. Orkede ikke engang at putte 3 glas i opvaskeren! :-O så NØJ hvor må du/I være aldeles smadret! Har jeg spurgt hvor gammel han er, jeres søn?

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

Dubai skriver:

Nå ja, 3 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.