MaybeBaby skriver:
Haha, så smider jeg da lige lidt soveheld din vej!
min sov fra 23-07 og så lige 20 min spisning liggende og så som skrevet til kl 10. Og igen fra 12.15-15.30 og nu har han sovet på min mave i en time. Og så vil han nok tage en til lur lidt senere og så i seng kl 22/23. Er ret heldig men han vil desværre sjælden ligge i sin egen seng om natten, så det er ret træls. Eller var det måske lidt dp held, der skulle jeres vej? 
Helt bestemt soveheld
, han tog lige 17 vaagne timer i streg i dag. Han er saadan ca verdens dejligste og gladeste baby der aldrig graeder, men han kraever intens underholdning hele tiden (min dreng mener ikke man kan blive overstimuleret) og jeg er saaaaaa traet hehe. Det er dog dejligt med en dag med lutter glade baby-smil
Han har sovet max 6-8 afbrudte timer i de sidste 2.5 maaned og da jeg i de timer baade skal sidde med ham lidt for at han sover dybt, nusse ham, for at han fortsaetter soevnen, skal rydde op, lave mad og spise, saa er der pludselig ikke mange timer tilbage.
Jeg snakkede med en SP der mente at han jo nok bare ikke havde det store soevnbehov, det eneste jeg taenkte var bare ''Jamen det har jeg''.
Det er da helt vildt som din kan sove, min mand sidder ved siden af mig og siger Oh My God, how is that possible? Er de fleste dage saadan med ham?
Kan vaere din baby skal opdrage min lidt
Anmeld