Åh glædelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2011

MaybeBaby

Fantastisk mandag! Først vælger knægten at sove til kl 10(!), og så er man til en lille samtale på arbejde omhandlende hvad man har af drømme mht arbejdstider, når man kommer tilbage (vil gerne have 2 dage om ugen hvor jeg går tidligere, så jeg kan nå at hente drengen, og en af de øverste chefer, der fløj/kørte herover, som jeg snakkede med, fik sagt: "Ja, jeg kan jo ikke love noget, men prioriteten ændrer sig jo fra når man er 2 til når man så bliver tre. Det vigtigste for én er at familien går op i en højere enhed! Og så kommer arbejdet lidt derefter..." ih, hvor var det rart, at hun ikke kun så på det med chef/penge briller, men godt kunne sætte sig ind i situationen... OG OG OG har LIGE fået plads til Tristan i en privat dagpleje, som jeg sådan havde en god mavefornemmelse med. Hun er en naturdagpleje, hvor sjov går forud for rent tøj Og i prisen indgår bl.a. knus og glade børn! Og skal hen og besøge hende på fredag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

AnneBJ

Ih hvor dejligt altsammen! Skønt at du allerede ved hvor han skal gå!!

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

AnneBJ skriver:

Ih hvor dejligt altsammen! Skønt at du allerede ved hvor han skal gå!!

Ja, så skal jeg ikke længere tænke på det glæder mig dog til at møde hende, så jeg er sikker på at kemien er der

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

MaybeBaby skriver:

Ja, så skal jeg ikke længere tænke på det glæder mig dog til at møde hende, så jeg er sikker på at kemien er der

Ja det er også en vigtig ting jo! Felix skal starte i DP eller VS 1. januar, men vi stadig ikke hvor.. Så håber da vi får en vi "kan" med. 

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

AnneBJ skriver:

Ja det er også en vigtig ting jo! Felix skal starte i DP eller VS 1. januar, men vi stadig ikke hvor.. Så håber da vi får en vi "kan" med. 

Er det så en kommunal dp siden I ikke endnu ved besked? Men hvor må det være træls, når januar er lige om hjørnet.

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

MaybeBaby skriver:

Er det så en kommunal dp siden I ikke endnu ved besked? Men hvor må det være træls, når januar er lige om hjørnet.

Ja, men selvom vi skulle have en privat, skulel vi først tildeles en plads fra kommunen, og så fortælle vi selv havde fundet en.. Med mindre vi ville undvære tilskuddet fra kommunen altså

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

AnneBJ skriver:

Ja, men selvom vi skulle have en privat, skulel vi først tildeles en plads fra kommunen, og så fortælle vi selv havde fundet en.. Med mindre vi ville undvære tilskuddet fra kommunen altså

Gud, mon man også skal gøre det her? Bum bum bum - det var vist godt jeg fik snakket med dig!

Anmeld

28. november 2011

Hulubulu86

Ej hvor skoent.. Der er nogen der kan

Kan du ikke sende lidt ''held'' i denne retning

Anmeld

28. november 2011

MaybeBaby

Dubai skriver:

Ej hvor skoent.. Der er nogen der kan

Kan du ikke sende lidt ''held'' i denne retning

Skal jeg ikke sende lidt ve-støv istedet? Du kan få mit overskydende fra præcis 10 uger siden. Det gik så hurtigt, at jeg har en masse ve-støv tilbage! Det er hermed sendt, så du går i gang i morgen - så få sovet godt i nat!

Anmeld

28. november 2011

Hulubulu86

MaybeBaby skriver:

Skal jeg ikke sende lidt ve-støv istedet? Du kan få mit overskydende fra præcis 10 uger siden. Det gik så hurtigt, at jeg har en masse ve-støv tilbage! Det er hermed sendt, så du går i gang i morgen - så få sovet godt i nat!

haha saa lige jeg har glemt at rette min status (tak for reminderen). Jeg har en baby paa 3mdr nu . Men ellers mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.