Huskøb og su - kan det hænge sammen? Husejere kom hid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Du kan sende mig en PB så vil jeg gerne give dig et svar.. Men vil ikke ud med min finanser på denne offentlige side.

TAk for dit svar i den private :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

det burgte i nok kunne alt efter hvordan i er vant til at leve. Da jeg boede sammen med ungernes far havde vi 6000 kr max der skulle dække alt ud over de faste udgifter hver månede, vi var 6, 2 voksne og 4 børn, det meste af tiden med 3 ble børn.

OKay, ja det lyder heller ikk af meget - :-) Med 4 børn! Vi har "kun" en dreng på 2....

Boede i i eget hus ogs�

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget benzin I bruger.. Men min kæreste og jeg kommer til at have 6000 til ALT efter husleje og hvad der hører med er betalt. Så er der 2000 til mad. Så har vi 4000 tilbage. 

Bare tænk på alle de studerende der lever af SU'en alene  

Men der er forskel på at bo til leje eller at eje.... Som ejer står man jo for ALT selv! Og der kommer en del flere uforudsete udgifter kan jeg forestille mig.....

Men håber det kan lade sig gøre, og tak fro svar

Anmeld

28. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

Jeg synes du skal tage det ganske roligt Kæresten og jeg købte også hus i år..velvidende at kæresten lige havde snakket med arbejdsgiver og arbejdet var stadig lovende..og jeg var elev på elev løn..vi skrev under mandag og kæresten blev fyret fredag pga der ikke var arbejdewell well well..der gik i hvert fald 2 måneder før han fik job..
vi havde fået beregnet på at det godt kunne lade sig gøre hvis sådan en situation skulle opstår men pengene var små meget små..

men vi lever altså endnu vi har godt nok ingen børn men to hunde og de skal jo også have mad og dis lignende.vi havde også behov for at køre i bil pga beliggenheden..

jeg tror sagtens i kan klare den i den periode..man lære at priotere anderledes..

Hvad kostede jeres hus da i købte?

Tak for dit svar

Anmeld

28. november 2011

Rkb25

Vi købte hus i maj måned 2010, og jeg startede uddannelse i september 2010.

Vi kan godt mærke at der ikke er ret meget at gøre med, men vi har faktisk lige købt en ny bil, og det hænger sammen alligevel. Vi har ikke råd til at gå ud og spise hver måned, og nyt tøj køber vi meget sjældent, men vi klarer os. Vi bruger mellem 1500 og 2500 kr på diesel i måneden.

Vi har så valgt at vi "kun" vil lave de ting ved huset som vi selv kan lave, og som ikke er for dyrt i materialer, indtil jeg er færdiguddannet og begynder at tjene mere.

Så jeg vil mene at i godt kan klare jer, hvis det er det i vil.

Anmeld

28. november 2011

Louise mortil4

Anonym skriver:

OKay, ja det lyder heller ikk af meget - :-) Med 4 børn! Vi har "kun" en dreng på 2....

Boede i i eget hus ogs�

ja det gjorde vi. Nej det var ikke meget, nok også en medvirkende årsag til at vi ikke er sammen mere, vi havde jo aldrig råd til at tage nogen steder og bare være par hvis vi en gang i mellem kunne få en barnepige.

Anmeld

29. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

VekVekbVekbeVekbekVekbekoVekbekomVekbekomm

TAk for dit svar i den private :-)

Velkommen. Jeg håber det kan bruges. Og må lige tilføje at vi altså har det mere nd godt... Man kan sagtens leve for mindre end vi gør. Det var mest for at vise hvad udgifter vi har med et hus til den pris osv.

Held og lykke med det. Og lad så vær med at dunke dig i hovedet. Det skal nok gå. :-)

Anmeld

29. november 2011

Anonym trådstarter

Rkb25 skriver:

Vi købte hus i maj måned 2010, og jeg startede uddannelse i september 2010.

Vi kan godt mærke at der ikke er ret meget at gøre med, men vi har faktisk lige købt en ny bil, og det hænger sammen alligevel. Vi har ikke råd til at gå ud og spise hver måned, og nyt tøj køber vi meget sjældent, men vi klarer os. Vi bruger mellem 1500 og 2500 kr på diesel i måneden.

Vi har så valgt at vi "kun" vil lave de ting ved huset som vi selv kan lave, og som ikke er for dyrt i materialer, indtil jeg er færdiguddannet og begynder at tjene mere.

Så jeg vil mene at i godt kan klare jer, hvis det er det i vil.

OKay. Hvad gav i for huset og hvad er jeres rådighedsbeløb når alt er betalt, hvis jeg må spørge

Anmeld

29. november 2011

SS82

Det burde i sagtens kunne. Og så skal man jo lærer at lægge sit forbrug efter hvad man har.

Jeg sad med min ejerlejlighed som jeg ikke kunne få solgt i et år hvor jeg pga. krisen blev sat ned i tid på mit job. Jeg tjente kun lige ind til hvad jeg havde af udgifter og ca. 1000,- mere så der var ikke  meget at bruge af. Jeg var dog også kun mig selv der - men jeg lærte at spare gevaldigt.

Anmeld

29. november 2011

1990h

Anonym skriver:

Hvad kostede jeres hus da i købte?

Tak for dit svar

kostede 1,1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.