Sagen er den at min kæreste og jeg allerede HAR KØBT HUS! Vi havde fået lov at låne 1,6 mio med min kærestes nuværende løn på 22.000 før skat og mig på dagpenge.
Vi har købt et hus til knap 1,2 mio.
Nu er sagen så den at jeg grundet sygdom er nødt til forlænge min uddannelse til juni 2012! Altså forlænge den 5 mdr, 5 mdr mere på su og ikke dagpenge...
Jeg har regnet og regnet.. og er kommet frem til at vi har et månedligt rådighedsbeløb på omkring 7500 kr til mad + benzin og uforudsete udgifter. Ved godt det IKKE er ret meget set i manges øjne, men pt lever vi for 3000 til mad og 1000 til benzin, og har så ikke rigtig så mange uforudsete udgifter som lejer i en bolig. Og vi klarer os fint for det beløb.
Men er det HELT urealistisk? Vi kan jo ikke rigtig gøre noget, huset er jo købt og vi renoverer pt på det
Ingen kan forudsige sygdom, og jeg havde da ikke regnet med at jeg skulle forlænge den, men fortsætter jeg kører jeg mig selt HELT ned.
Har sendt en mail til banken og de svarer ikke
er bare SÅ nervøs for hvad de siger til min sygemelding! De havde jo regnet med jeg (mindst) fik dagpenge... Øv får helt skyldfølelse over sygemeldingen, men kan jo ikk gøre for det
Jer der ejer hus - hvor meget har i til jer selv? Nogle der har købt hus mens I var på su?
Håber på at få svar for er så nervøs
Anmeld