wamse skriver:
Forskellen på hvordan vi to regner er jo fordi at jeg tæller lånet med, og det gør du ikke.
Det kan godt være at de piger du beskriver, har sagt til dig, at de er afvist fordi de får su, men jeg fortæller at jeg med mine egne øjne ikke har set nogen steder at man bliver afvist på det grundlag - tværtimod.
Nej selvfølgelig kan alle ikke få boligsikring, da det da selvfølgelig har noget med indkomst, antal personer m.m. at gøre.
Det er muligt du ikke kan se det, men det er de i hvert fald blevet. Vil lige hoere dem hvor de er blevet afvist og saa skriver jeg det her
.
Ja det har med alt det at goere, og ogsaa med f.eks om man bor sammen med en anden (her taler jeg ikke om en partner), hvis man deler koekken/bad med en anden end ens partner er man ikke berettiget, selvom man ellers ville vaere det pga indkomst og husleje.
Og naar jeg regner su, forsoergertillaeg, su-laan og supplerende su-laan som enlig forsoerger sammen, saa faar man stadig mindre udbetalt end paa revalidering. Saa maa man jo bare haabe man kan faa boligstoette 
Anmeld