Wii, hvilket motionsspil er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

3rollinger

MissMaria skriver:

Mario and Sonic at the olympic winter games - ved ikke lige om det går under kategorien motionsspil.... Men det er super sjovt og man kommer til svede... Tror også det bestemt er et man kunne få unger med til

Det var ikke dem jeg foerst havde taenkt paa som motionsspil, men som sagt jeg har ikke meget forstand paa Wii endnu. 

Jeg havde taenkt paa de spil til boernene, men hvis jeg kan vaere med og faa pulsen lidt op fit samtidig er det jo bare perfekt.

Er du tilbage i Danmark igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

MissMaria

3rollinger skriver:

Det var ikke dem jeg foerst havde taenkt paa som motionsspil, men som sagt jeg har ikke meget forstand paa Wii endnu. 

Jeg havde taenkt paa de spil til boernene, men hvis jeg kan vaere med og faa pulsen lidt op fit samtidig er det jo bare perfekt.

Er du tilbage i Danmark igen? 

Vi har spillet det rigtig meget - synes det er rigtig sjovt også får man pulsen op

Nej vi er stadigvæk hernede - men vi rejser hjem på søndag... Det bliver lidt trist, er jo vild med byen, kulturen og folket! Men glæder mig også til at komme hjem til venner og familie

Ved du hvornår de tænder det store juletræ inde i Sol?

Anmeld

28. november 2011

3rollinger

MissMaria skriver:

Vi har spillet det rigtig meget - synes det er rigtig sjovt også får man pulsen op

Nej vi er stadigvæk hernede - men vi rejser hjem på søndag... Det bliver lidt trist, er jo vild med byen, kulturen og folket! Men glæder mig også til at komme hjem til venner og familie

Ved du hvornår de tænder det store juletræ inde i Sol?

Uha, saa er det lige oppe over. Men godt I har nydt tiden. Kan godt forstaa du glaeder dig til at komme hjem. Isaer nu naar julen naermer sig.

I skulle da have vaeret paa julebazar igaar 

Saa vidt jeg kan se paa internettet skulle det vaere sket i fredags, altsaa d 25 november.

Anmeld

28. november 2011

MissMaria

3rollinger skriver:

Uha, saa er det lige oppe over. Men godt I har nydt tiden. Kan godt forstaa du glaeder dig til at komme hjem. Isaer nu naar julen naermer sig.

I skulle da have vaeret paa julebazar igaar 

Saa vidt jeg kan se paa internettet skulle det vaere sket i fredags, altsaa d 25 november.

Julebazar lyder ellers hyggeligt
Vi var en tur inde i Sol i går, men der var ikke lys i træet, det var selvfølgelig også lyst da vi var der... Men der var mega mange mennesker også nede ved Rastro... Ved ikke om det var pga af det gode vejr eller om der skete noget bestemt...

Anmeld

28. november 2011

3rollinger

MissMaria skriver:

Julebazar lyder ellers hyggeligt
Vi var en tur inde i Sol i går, men der var ikke lys i træet, det var selvfølgelig også lyst da vi var der... Men der var mega mange mennesker også nede ved Rastro... Ved ikke om det var pga af det gode vejr eller om der skete noget bestemt...

Jeg tror de sparer for tiden, så det er meget muligt at lysene først tændes ved mørkets frembrud. Jeg var ude igår ved 19-tiden og der var julelys i gaderne. Var ikke på Sol, men på la Castellana.

Anmeld

28. november 2011

Stumpen

3rollinger skriver:

Ja, jeg er ved at taenke paa hvad jeg skal oenske i julegave og er kommet frem til noget Wii Motions Spil.

Men er lidt paa bar bund i forhold til Wii. 

Saa hvilke har du og hvilke synes du er bedst?

Jeg har set Your Shape, som saa interessant ud. Og Zumba. Nogen der kender dem?

Hej søde..

Jeg har et spil liggende fra Biggest loser- konceptet, men har aldrig prøvet det..  Men tror det er super godt, det er øvelser med gym-bold og self. uden...

Anmeld

29. november 2011

3rollinger

Stumpen skriver:

Hej søde..

Jeg har et spil liggende fra Biggest loser- konceptet, men har aldrig prøvet det..  Men tror det er super godt, det er øvelser med gym-bold og self. uden...

Tak, soede. Jeg tager det med i overvejelserne.

Det er skisme saa svaert med de julegaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.