Wii, hvilket motionsspil er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. november 2011

3rollinger

Ja, jeg er ved at taenke paa hvad jeg skal oenske i julegave og er kommet frem til noget Wii Motions Spil.

Men er lidt paa bar bund i forhold til Wii. 

Saa hvilke har du og hvilke synes du er bedst?

Jeg har set Your Shape, som saa interessant ud. Og Zumba. Nogen der kender dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

lycly

3rollinger skriver:

Ja, jeg er ved at taenke paa hvad jeg skal oenske i julegave og er kommet frem til noget Wii Motions Spil.

Jeg har Just Dance til Wii. Det er super sjovt, og der er både lette og svære danse, så man kan forbedre sig. Og så SVEDER man ! Er rigtig glad for det

Anmeld

28. november 2011

3rollinger

LunaLykke skriver:

Jeg har Just Dance til Wii. Det er super sjovt, og der er både lette og svære danse, så man kan forbedre sig. Og så SVEDER man ! Er rigtig glad for det

Ja, det har jeg ogsaa overvejet. Isaer fordi saa kunne ungerne vaere med, de elsker at danse.

Det er ikke for svaert at foelge med?

Anmeld

28. november 2011

lycly

3rollinger skriver:

Ja, det har jeg ogsaa overvejet. Isaer fordi saa kunne ungerne vaere med, de elsker at danse.

Det er ikke for svaert at foelge med?

Nogle af dansene er svære, men det er delt op i sværhedsgrad. Så man kan bare starte med de nemme. Der er det rimelig nemt at følge med

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

Det afhænger af ens form. Jeg kan f.eks. ikke få pulsen op med Wii Fit og heller ikke ved nogle af dansespillene.

Men da wii'en ikke var opfundet endnu, var der en anden maskine i den retning, hvor man skulle bokse helt vildt. Der fik jeg pulsen op. Dog fik jeg ikke pulsen op ved boksningen på Wii Fit. Så det er lidt svært

Anmeld

28. november 2011

3rollinger

Dinna88 skriver:

Det afhænger af ens form. Jeg kan f.eks. ikke få pulsen op med Wii Fit og heller ikke ved nogle af dansespillene.

Men da wii'en ikke var opfundet endnu, var der en anden maskine i den retning, hvor man skulle bokse helt vildt. Der fik jeg pulsen op. Dog fik jeg ikke pulsen op ved boksningen på Wii Fit. Så det er lidt svært

Ja, det er vist desvaerre ikke noget problem for mig. Jeg mener, min form er nogenlunde ikke eksisterende, eller den er paa det niveau man faar naar man dagligt render rundt efter 3 boern og husarbejde 

Fik du egentlig tatoveret den saetning? Den du har under profilbilledet.

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

3rollinger skriver:

Ja, det er vist desvaerre ikke noget problem for mig. Jeg mener, min form er nogenlunde ikke eksisterende, eller den er paa det niveau man faar naar man dagligt render rundt efter 3 boern og husarbejde 

Fik du egentlig tatoveret den saetning? Den du har under profilbilledet.

Ja okay - så synes jeg da bare du skal begive dig ud i det Men vil ikke anbefale dig Wii Fit. Det er nogle sølle "øvelser" det mere er sjove end gode.

JA, det gjorde jeg!  https://www.baby.dk/debat/113230pi1/ordet-er-frit/seee-min-nye-tatovering.aspx Du kan se den her, nylavet, med mega dårlige billedre

Anmeld

28. november 2011

3rollinger

Dinna88 skriver:

Ja okay - så synes jeg da bare du skal begive dig ud i det Men vil ikke anbefale dig Wii Fit. Det er nogle sølle "øvelser" det mere er sjove end gode.

JA, det gjorde jeg!  https://www.baby.dk/debat/113230pi1/ordet-er-frit/seee-min-nye-tatovering.aspx Du kan se den her, nylavet, med mega dårlige billedre

Hvor flot! 

Havde ikke set indlaegget da du viste den foeste gang. 

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

3rollinger skriver:

Hvor flot! 

Havde ikke set indlaegget da du viste den foeste gang. 

Taaaak!!

Det er også umuligt at se alle tråde der er herinde! haha.

Anmeld

28. november 2011

MissMaria

3rollinger skriver:

Mario and Sonic at the olympic winter games - ved ikke lige om det går under kategorien motionsspil.... Men det er super sjovt og man kommer til svede... Tror også det bestemt er et man kunne få unger med til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.