hvornår rejste jeres sig første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

AnneBJ

Felix er 8 mdr i overmorgen og gør det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

morethanperfect

Nikita Victoria skriver:

Vores datter på 9 mdr. her den første, har ikke gjort mine til at rejse sig om endnu overhovedet. Men har lige hørt at der er en hvis datter allerede går rundt om ting, og hun er kun et par dage ældre end vores...? Så nu er mor her begyndt at frygte at Sylvia er "langsom"...  Hun var heller ikke så hurtig til at kravle.

Oscar rejste sig første gang da han var 8 mdr.. Op af vores sofa ..

Han kravlede da han var næsten 7 mdr. så det gik stærkt .. Dog lærte han førsst at gå da han var 1 år ca.

Anmeld

30. november 2011

Isabella_mor

villads kravlede dagen inden han blev 7 mdr.. og stillede sig op på benene en lille uge efter, (altså op af noget..) og nu står han op af alt.. og han bliver 11 mdr den 11/12... 

Anmeld

30. november 2011

lukasmor

Nikita Victoria skriver:

Vores datter på 9 mdr. her den første, har ikke gjort mine til at rejse sig om endnu overhovedet. Men har lige hørt at der er en hvis datter allerede går rundt om ting, og hun er kun et par dage ældre end vores...? Så nu er mor her begyndt at frygte at Sylvia er "langsom"...  Hun var heller ikke så hurtig til at kravle.

Lukas er 9 mdr. Han stillede sig op af tremmesengen for første gang en uge inden han blev 6 mdr. Og i dag går Han rundt med briovogn som vi har gjort tung ude at ligge nogle tunge ting i så den ikke render fra ham. Du skal huske at ikke alle børn er ens og Det ikke nødvendigvis betyder at hun er langsom. Jeg tror det er lige rundt om hjørnet. Pludselig rejser hun sig bare og i får du chok

Anmeld

30. november 2011

lukasmor

Lukasmor skriver:

Lukas er 9 mdr. Han stillede sig op af tremmesengen for første gang en uge inden han blev 6 mdr. Og i dag går Han rundt med briovogn som vi har gjort tung ude at ligge nogle tunge ting i så den ikke render fra ham. Du skal huske at ikke alle børn er ens og Det ikke nødvendigvis betyder at hun er langsom. Jeg tror det er lige rundt om hjørnet. Pludselig rejser hun sig bare og i får du chok

Undskyld stavefejl. Sidder på mobilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.