hvornår rejste jeres sig første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår rejste jeres sig første gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.204 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Tystys14

Vores datter på 9 mdr. her den første, har ikke gjort mine til at rejse sig om endnu overhovedet. Men har lige hørt at der er en hvis datter allerede går rundt om ting, og hun er kun et par dage ældre end vores...? Så nu er mor her begyndt at frygte at Sylvia er "langsom"...  Hun var heller ikke så hurtig til at kravle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Leneur

Nikita Victoria skriver:

Vores datter på 9 mdr. her den første, har ikke gjort mine til at rejse sig om endnu overhovedet. Men har lige hørt at der er en hvis datter allerede går rundt om ting, og hun er kun et par dage ældre end vores...? Så nu er mor her begyndt at frygte at Sylvia er "langsom"...  Hun var heller ikke så hurtig til at kravle.

Ja Silje var 10 mdr og også langsom til at kravle. Børn er altså meget forskellige på det punkt og selvom det er svært at sammenligne, så prøv at lade være med det. Silje gik selv for allerførste gang da hun var 14 mdr, så hun har ikke haft travlt på det punkt. Det har hun så haft lige siden... Du skal bare tage det helt roligt, det kommer når det kommer.

Anmeld

28. november 2011

Tystys14

Leneur skriver:

Ja Silje var 10 mdr og også langsom til at kravle. Børn er altså meget forskellige på det punkt og selvom det er svært at sammenligne, så prøv at lade være med det. Silje gik selv for allerførste gang da hun var 14 mdr, så hun har ikke haft travlt på det punkt. Det har hun så haft lige siden... Du skal bare tage det helt roligt, det kommer når det kommer.

Tusind tak for dit svar  Jeg bliver virkelig misundelig når hun skriver at hendes går rundt nu...  Gid Sylle gjorde det.  hi hi

Anmeld

28. november 2011

Leneur

Nikita Victoria skriver:

Tusind tak for dit svar  Jeg bliver virkelig misundelig når hun skriver at hendes går rundt nu...  Gid Sylle gjorde det.  hi hi

Ja det er ikke sådan med det men jeg tænker nu stadig på at en gang imellem behøver hun ikke at stikke af fra mig når jeg vil tage billeder, der var det altså meget nemmere da de ikke var så mobile....

Anmeld

28. november 2011

Maja_4000

Caroline rejste sig i sengen og kravlegården lige inden hun blev 7 måneder .. Men hun kravlede "først" da hun næsten var 9 måneder

Nu rejser hun sig op af ALT ! Så nyd det , så længe det varer Hehe

Anmeld

28. november 2011

jv30

Stine rejste sig op, da hun var omkring de 9 måneder - nu er hun snart 13 måneder og går, når hun holder fast i noget. Men har stadig ikke styr på det der kravleri

De lærer det i deres eget tempo - det skal nok komme

Jeg kunne fx heller ikke kravle, da jeg var barn (har altså fået lært det nu), men rejste mig bare op en dag og gik..

Anmeld

28. november 2011

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Caroline rejste sig i sengen og kravlegården lige inden hun blev 7 måneder .. Nu rejser hun sig op af ALT ! Så nyd det , så længe det varer Hehe

samme her...

Anmeld

28. november 2011

Clisolka

Isabella herhjemme begyndte først at rejse sig op ad ting efter hun startede i vuggestue som 10 mrd. gammel. 14 dage efter start kravlede hun og gik rundt om ting  Jeg tror hun har været omkring 6½ mrd. da hun stod op i tremmesengen 

Anmeld

29. november 2011

Benjamins'mor

Han var 6½ - 7 mdr.

Anmeld

29. november 2011

Troldemommi

Er det så vigtigt hvor hurtig dit barn er til at rejse sig op ???

Så længe dit barn er glad og tilfreds det er da det vigtigste, eller er det mere DIT konkurrencegen der spiller ind :-)

jeg undrer mig bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.