Hvilken tatovering er flottest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

AnneBJ

1'eren!

Og så synes jeg det er fedt du har valgt blomst og farve (uanset om det skal bruges eller ej) som symboliserer din datter! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Leneur

Jeg skal have min første tatovering og det skal naturligvis være min datters navn og fødselsdag..

Jeg har valgt en irisblomst da det er min datters fødselsblomst.. På det ene billede har jeg farvet blomsterne lilla, da den sten der hører til min datters fødselsdag er en ametyst..

Hvad synes i er pænest???

Hvor fandt du fødselsblomsten henne? For kunne da godt tænke mig at vide hvad der er min datters blomst.

Anmeld

29. november 2011

B&J

jeg kan bedst lig sort og hvid men tror den ville være super flot med lidt lilla i også super flotte tatoo

Anmeld

29. november 2011

wamse

2 - jeg har masser af farve i mine tusser og synes det er flottere end bare sorte 

Anmeld

29. november 2011

Simon's moar <3

Har stemt på billede 1

Som en anden også skriver, så kan du jo altid få farve i, hvis du fortryder, det er nok ikke så nemt, at fjerne farven igen, hvis du fortryder at ha fået farve i

Anmeld

29. november 2011

Dinna88

Jeg synes den er lidt "kedelig" uden farver - hvilket er underligt; er normalt ikke til farver, og der er ingen farver i mine tatoveringer  
Jeg synes du skal gå med en lidt lysere lilla, og så skygger. Så er den lilla ikke så dominerende. Og så synes jeg også, at skygger i det hele ville være pæne

Anmeld

29. november 2011

Hulubulu86

Billede 1, langt mere elegant

Anmeld

29. november 2011

Ansemusen

Prøv evt. begge som tegninger. Det kan tatovøren lave på dig, så du kan gå hjem og kigge på det og se hvad du selv synes

Det er dig der skal leve med den resten af livet!

Synes i øvrigt begge er fine, nummer 2 hvis jeg SKAL vælge

Anmeld

29. november 2011

netdaddy

mortilfreja skriver:

Den er rigtig flot

Er det en du selv har tegnet eller har du et program til at lave den??

Som du kan se har jeg klippet/klistret  

Den er håndtegnet af en af mine elever og jeg er selv meget tilfreds med hendes arbejde.

Den er bygget op omkring det egyptiske symbol ankh ( http://da.wikipedia.org/wiki/Ankh) da jeg er meget interesseret i egyptisk mytologi (har et par andre tatoveringer med egyptiske tegn).

Endvidere er det kristne kors rent faktisk tyv stjålet fra det egyptiske ankh der også har navnet "det egyptiske kors".

Ankh betyder nøgle og korset betegnes også som "livets nøgle" og kombineret med mine drenges navne synes jeg selv at symbolikken er klokke klar.

Anmeld

13. december 2011

Lotus86

Leneur skriver:

Hvor fandt du fødselsblomsten henne? For kunne da godt tænke mig at vide hvad der er min datters blomst.

http://www.birthflowersguide.com/january-birth-flo wer.html

Værs'go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.