Hvilken tatovering er flottest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken er flottest??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.755 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. november 2011

mortilfreja

Jeg skal have min første tatovering og det skal naturligvis være min datters navn og fødselsdag..

Jeg har valgt en irisblomst da det er min datters fødselsblomst.. På det ene billede har jeg farvet blomsterne lilla, da den sten der hører til min datters fødselsdag er en ametyst..

Hvad synes i er pænest???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Jonatansmor

mortilfreja skriver:

Jeg skal have min første tatovering og det skal naturligvis være min datters navn og fødselsdag..

Jeg har valgt en irisblomst da det er min datters fødselsblomst.. På det ene billede har jeg farvet blomsterne lilla, da den sten der hører til min datters fødselsdag er en ametyst..

Jeg har stemt billede 1. Synes bare sorte tatoveringer er flottest på nordisk hud.

Og - så er der da vist et eller andet med de farvestoffer der bliver brugt? Både at de falmer og skal tegnes op igen, men også noget sygdoms-et-eller-andet?

Men kan huske fejl?

Anmeld

28. november 2011

kirsti

klart 1, den lilla farve får resten af tussen tilat forsvinde meget i baggrunden

Anmeld

28. november 2011

netdaddy

Er personligt mest til sort/hvide tatoveringer, så jeg vil sige den øverste.

Skal selv have lavet denne her i ren sort:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2011

Den lykkelige

Helt klart 1'eren  Jeg er ikke til farve i tatoveringer..

Anmeld

28. november 2011

mortilfreja

netdaddy skriver:

Er personligt mest til sort/hvide tatoveringer, så jeg vil sige den øverste.

Skal selv have lavet denne her i ren sort:

Den er rigtig flot

Er det en du selv har tegnet eller har du et program til at lave den??

Som du kan se har jeg klippet/klistret  

Anmeld

28. november 2011

lycly

Jeg har stemt billede 1. Er ikke så vild med tatoveringer med farver, synes de er flottest når de bare er sorte

Anmeld

28. november 2011

S.Maria

Jeg har stemt 2 da jeg godt kan lide at der er lidt farve på....

Anmeld

28. november 2011

Giraffen

mortilfreja skriver:

det er rigtig svært at se når det ikke er på hud

Jeg vil anbefale at du starter med at få den i sort/hvid - og så kan du overveje efter noget tid om du vil have farve i det er lettere den vej rundt nemlig ;-)

Man bliver også lidt hooked på de der tattoveringer når man går igang så måske er det rart nok at kunne udbygge den 

Anmeld

28. november 2011

mortilfreja

Giraffen skriver:

det er rigtig svært at se når det ikke er på hud

Jeg vil anbefale at du starter med at få den i sort/hvid - og så kan du overveje efter noget tid om du vil have farve i det er lettere den vej rundt nemlig ;-)

Man bliver også lidt hooked på de der tattoveringer når man går igang så måske er det rart nok at kunne udbygge den 

Det var måske en meget god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.