anetteb skriver:
.. at snakke med SP om psykiske ting?
Jeg vil måske være bange for at det kan sætte en masse igang, fordi jeg er blevet "holdt øje med" pga min alder. 
Min SP er rigtig sød og virker slet ikke fordomsfuld, men jeg er bare ikke sikker på om jeg tør, netop pga alt bliver skrevet ned, og kommunen måske vil sætte alt muligt igang osv. men også at jeg så fx virker ustabil som mor, og bla bla bla. 
Jeg er ikke ung mor og jeg havde det også skidt med at skulle dele psykiske ting med en "repræsentant fra det offentlige".
Jeg var sikker på de ville begynde på deres lort, pga min ret ekstreme barndom.
Jeg sikrede mig selv mest muligt, tog en snak med min advokat og fik sat mig godt ind i reglerne omkring det at fjerne børn/blive sat under opsyn. Det gjorde at jeg var forberedt til tænderne - men det kom aldrig så langt.
Jeg måtte æde mine ord i skam, min sp var noget af det skønneste - og een ting hun ikke var, så var det fordømmende. Tværtimod så var hun en stor del af grunden til min selvtillid som mor voksede så relativt hurtoigt som det gjorde.
Men det at jeg hele tiden var et par skridt foran det, gjorde at jeg kunne slappe af og rationalisere hendes ord og råd 
Anmeld