Julegave til dagplejemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

mortilsofieogsara

jeg har købt en lille juleting som du kan hælde på sin juletræ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Mor Christa

Ihh jeg synes altså det er sævrt.. Vi vil også rigtig gerne give vores DP mor en gave! Men puhh.. Måske en blomst og lidt juleslik..  

Anmeld

28. november 2011

Leneur

Altså med den kreativitet Silje's dagplejemor lægger for dagen og alle de ting Silje allerede har lavet skal hun have en lille ting men da jeg ikke ved om de ( hendes mand og hende) er til rød eller hvidvin, får de en halv flaske af hver, lidt nødder og chokolade og så vil jeg have gang i lidt trylledej, for det har de ikke gjort i endnu, så Silje får lov til at lave noget specielt til hende, hun kan tage frem til jul, forhåbentligt, så hun kan sende min frække laban af en datter en tanke til den tid....

Anmeld

28. november 2011

K&S

Jonatansmor skriver:

Aha - så er det det vi holder os til.

For min mor var dagplejer helt tilbage i 1980'erne og der måtte hun hverken modtage gaver eller andet. Ikke en gang aflagt legetøj måtte hun tage imod. Det synes jeg er ret så stramt, for ikke at sige direkte uforståeligt.

Må du i Vallensbæk, vil jeg også have lov i Kolding

"Det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse"  

Anmeld

28. november 2011

Christina.78

vores får en speciel designet kugle (kald det julekugle hvis du vil) som en på trendsales laver og så et maleri som cecilie selv skal lave (har en veninde som maler, så får stor hjælp derfra) men synes ideen med en trip trap nisse med barnets navn er en rigtig god ide..

http://www.trendsales.dk/listings/christinakorsgaard-julekugler-glaskugler-julekugle-glaskugle/23936756?forum=516&road=my_items

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.