Julegave til dagplejemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2011

Jonatansmor

Jae, så er jeg igang med listen over julegaver. Den er edermame omfattende i år ...

Giver I jeres dagplejemor en ting til jul?
Må vi overhovedet give hende noget?

Jeg har overvejet at lave en lille kurv til hende, med lidt chokolade, blomst og diverse i ...

Har I gjort jer tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

lucas<3

Jonatansmor skriver:

Jae, så er jeg igang med listen over julegaver. Den er edermame omfattende i år ...

Jeg har overvejet at lave en lille kurv til hende, med lidt chokolade, blomst og diverse i ...

Har I gjort jer tanker?

jeg kigger lige med her

Anmeld

28. november 2011

GitteC78

Jeg kigger lige med her...

Vi har en privat dagplejemor og må gerne give hende julegave. Men jeg aner bare ikke, hvad vi skal give hende

Anmeld

28. november 2011

iris-mor

Ved ikke lige om man må give hende/ham noget, men det har vi altid gjort. Jeg ved hun helst vil have noget hjemmelavet, men det dur jeg ikke lige til, så vi har før givet et led til et armbånd, chokolade eller en trip trap nisse.

Jeg synes sagtens man kan give noget for at vise at man virkelig påskønne det arbejde hun gør for os i dagligdagen - og den varme og forståelse hun viser vores datter

Anmeld

28. november 2011

Sommersko

jeg havde faktisk sådan en tråd for noget tid siden, og udfra denne tror jeg at jeg køber en lille pynteting til vores dagplejemor. Vi har sådan en sød lille butik i byen, hvor jeg tænker jeg kan finde en god lille gave..!

Anmeld

28. november 2011

*Sofie*

Jonatansmor skriver:

Har I gjort jer tanker?

Sidste år gav vi Malous (kommunale) dagpleje en julestjerne (blomsten altså) 

Jeg synes din idé med en kurv er rigtig sød

Anmeld

28. november 2011

Jonatansmor

Rigtigt godt - så er jeg ikke den eneste der har et blødt punkt for min dagplejemor. Hun er ikke kun fantastisk, hun er også et uendeligt dejligt væsen der beriger vores tilværelse hver eneste dag.

Dét vil jeg meget gerne vise hende ved at tænke på hende.

Kom endeligt med flere ideer - skønt I deler

Anmeld

28. november 2011

Livas mor

Vi giver også vores kommunale dagplejemor lidt ting ved fødselsdag osv, idag har hun netop fået en juledekoration Liva lavede igår til hende, så de sammen kan tænde den hver dag i december.

Til jul får hun et hjemmemalet kaffekrus Liva selv har lavet og så med lidt chokolade og en julestjerne blomst ved siden af..

Synes sagtens man kan give dem gaver uanset regler, hvis man føler for det. man gør det jo fordi man værdsætter dem og fordi man er taknemmelig for at ens barn er netop der hver dag, mens man selv arbejder.

Anmeld

28. november 2011

K&S

Jonatansmor skriver:

Har I gjort jer tanker?

Jeg ringede til dagplejekontoret og spurgte om man som dagplejer i Vallensbæk Kommune måtte modtage gaver og hun sagde bare "jaaa, altså - vi plejer ikke at sige nej"

Vores dagplejer får en Trip Trap nisse, der hedder Anton (ligesom vores søn)  

Anmeld

28. november 2011

Jonatansmor

K&S skriver:

Jeg ringede til dagplejekontoret og spurgte om man som dagplejer i Vallensbæk Kommune måtte modtage gaver og hun sagde bare "jaaa, altså - vi plejer ikke at sige nej"

Vores dagplejer får en Trip Trap nisse, der hedder Anton (ligesom vores søn)  

Aha - så er det det vi holder os til.

For min mor var dagplejer helt tilbage i 1980'erne og der måtte hun hverken modtage gaver eller andet. Ikke en gang aflagt legetøj måtte hun tage imod. Det synes jeg er ret så stramt, for ikke at sige direkte uforståeligt.

Må du i Vallensbæk, vil jeg også have lov i Kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.