Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1000Ben skriver: ALT for skønt, jeg skal ALDRIG tilbage til KBH (kun på besøg, he he)
ALT for skønt, jeg skal ALDRIG tilbage til KBH (kun på besøg, he he)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1000Ben skriver: Ok det fik jeg også lige læst mig frem til i tråden (typisk mig at prøve at finde "købe"huse før jeg har læst det hele) he he Men 6000 kr - det er sgu mange penge at betale hver måned... Det er jeg da overbevist om kan gøres billigere her på Fyn
Ok det fik jeg også lige læst mig frem til i tråden (typisk mig at prøve at finde "købe"huse før jeg har læst det hele) he he
Men 6000 kr - det er sgu mange penge at betale hver måned... Det er jeg da overbevist om kan gøres billigere her på Fyn
FrkT skriver: Manden og jeg skal flytte til Fyn i det nye år.... og kender absolut ingen dernede, så kunne da være fedt at mødes med nogle lokale Men i første omgang... hvor bor I forskellige henne af på Fyn?
Manden og jeg skal flytte til Fyn i det nye år.... og kender absolut ingen dernede, så kunne da være fedt at mødes med nogle lokale
Men i første omgang... hvor bor I forskellige henne af på Fyn?
FrkT skriver: Dejligt.... har du altid boet der, eller?
Dejligt.... har du altid boet der, eller?
jeg er egentlig fra herlev, men flyttede til fyn i ´89 og min mand er fra odder lige syd for århus, han kom så først til fyn i juni ´08 da vi ventede os.. men har ellers boet i oure til manden og jeg flyttede sammen..
pemiro skriver: Jeg bor i odense Velkommen som fynbo
Jeg bor i odense Velkommen som fynbo
Mange tak
nathja skriver: jeg er egentlig fra herlev, men flyttede til fyn i ´89 og min mand er fra odder lige syd for århus, han kom så først til fyn i juni ´08 da vi ventede os.. men har ellers boet i oure til manden og jeg flyttede sammen..
Okay, så har du boet der nogle år jo
Vi bor i Svendborg Men jeg er oprindeligt fra Odense... og så lige et tidligt "velkommen" hertil
Jeg bor faktisk i Glamsbjerg
Så lige i skulle flytte til Flemløse
TbCp skriver: Jeg bor i Odense, har haft bank i Flemløse en overgang har også boet i tommerup/knarreborg, tommerup st., Svendborg og Faaborg
Jeg bor i Odense, har haft bank i Flemløse en overgang har også boet i tommerup/knarreborg, tommerup st., Svendborg og Faaborg
Uhhh du har været rundt lidt forskellige steder så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128