Hvor bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

FrkT

SussieThyssen skriver:

Hehe..her er så dejligt på Fyn

Skønt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Wimmie

FrkT skriver:

Manden og jeg skal flytte til Fyn i det nye år.... og kender absolut ingen dernede, så kunne da være fedt at mødes med nogle lokale 

Men i første omgang... hvor bor I forskellige henne af på Fyn?

Nær Assens 

Anmeld

27. november 2011

Wimmie

Vi REGNER stærkt med at vi skal flytte til noget der hedder Flemløse... det ligger mellem Glamsbjerg og Haarby på Sydvestfyn.... ikke så langt fra Assens. Vi skal se et hus på søndag, som vi regner med er det rette... meget tæt på mandens arbejde også.

Det er meget tæt på os 

Har I fundet noget at bo I?

Edit: Kan se det første var næste søndag I skulle kigge på hus... Hvilken prisklasse kigger I i?

Anmeld

27. november 2011

FrkT

Det er meget tæt på os 

Har I fundet noget at bo I?

Edit: Kan se det første var næste søndag I skulle kigge på hus... Hvilken prisklasse kigger I i?

Det er kun til leje vi skal bo, da vi ikke vil kunne låne til et hus pt. Men huslejen på det hus ligger på 6000, det er lige i den høje ende af hvad vi gerne ville, men det er til gengæld også et flot hus med en masse plads udenfor, så vi kan både have kattene, hundene og hønsene der... og manden kan også få det får han gerne vil have 

Okay, cool.... hvor ved Assens bor du ca.?

Anmeld

27. november 2011

Wimmie

FrkT skriver:

Det er kun til leje vi skal bo, da vi ikke vil kunne låne til et hus pt. Men huslejen på det hus ligger på 6000, det er lige i den høje ende af hvad vi gerne ville, men det er til gengæld også et flot hus med en masse plads udenfor, så vi kan både have kattene, hundene og hønsene der... og manden kan også få det får han gerne vil have 

Okay, cool.... hvor ved Assens bor du ca.?

Bor i en lille by der hedder Turup 

Vores hus er nemlig til salg, hehe - kunne være man kunne få det afsat, men synd I ikke kan låne til at købe.

Anmeld

28. november 2011

FrkT

Wimmie skriver:

Bor i en lille by der hedder Turup 

Vores hus er nemlig til salg, hehe - kunne være man kunne få det afsat, men synd I ikke kan låne til at købe.

Okay, hvor skal I da flytte hen?

Ved godt hvor det er, vi havde også kigget på noget mellem Assens og Turup, men det ville blive for småt..

Anmeld

28. november 2011

1000Ben

Jeg bor ca 9 km fra Glamsbjerg Der er et rigtig sødt lille hus til salg lige ved siden af mig, he he  (Og tror det kan presses godt og grundigt ned, da det har været til salg et stykke tid og det er super sødt) 

Knus

Stefanie/ 1000Ben

Anmeld

28. november 2011

FrkT

1000Ben skriver:

Jeg bor ca 9 km fra Glamsbjerg Der er et rigtig sødt lille hus til salg lige ved siden af mig, he he  (Og tror det kan presses godt og grundigt ned, da det har været til salg et stykke tid og det er super sødt) 

Knus

Stefanie/ 1000Ben

Okay, det er også tæt på...

Ja, men det duer ikke med noget der skal købes, vi kan ikke låne en rød reje til det før vores økonomi er mere stabil, og det vil vi heller ikke...

Det vi har kig på har også været til salg, men lejes ud nu i nogle år..

Anmeld

28. november 2011

1000Ben

SussieThyssen skriver:

Hehe..her er så dejligt på Fyn

ALT for skønt, jeg skal ALDRIG tilbage til KBH (kun på besøg, he he) 

Anmeld

28. november 2011

1000Ben

FrkT skriver:

Okay, det er også tæt på...

Ja, men det duer ikke med noget der skal købes, vi kan ikke låne en rød reje til det før vores økonomi er mere stabil, og det vil vi heller ikke...

Det vi har kig på har også været til salg, men lejes ud nu i nogle år..

Ok det fik jeg også lige læst mig frem til i tråden (typisk mig at prøve at finde "købe"huse før jeg har læst det hele) he he

Men 6000 kr - det er sgu mange penge at betale hver måned... Det er jeg da overbevist om kan gøres billigere her på Fyn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.